Wordt een goed topic volgens mij, kan je gerust openen in TTK, lijkt mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:03 schreef foktastic het volgende:
nee, geen Onzin paintjes/grapjes. De bedoeling is dus dat mensen tekeningen maken en dat posten, met de hand of wacom, en dat anderen dat beoordelen, opbouwende kritiek geven tips etc. Voor beginnende (hobby)tekenaars dus. Hierbij is het onderwerp dat je tekent niet belangrijk, maar dat je de mening van anderen die anders naar je tekening aankijken gebruikt om je tekening te verbeteren.
dat lijkt mij ook inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat daar geen draagvlak is voor zoiets.. dus succes ermee ! Ik heb de topiclijst even doorgespit, en ik kon niet zo gauw een topic ontdekken wat daar over gaat...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt een goed topic volgens mij, kan je gerust openen in TTK, lijkt me.
Ik ook wel. Ben benieuwd wat het gaat brengen, kom maar op met dat topic.quote:Ik heb eigenlijk wel behoefte aan zo'n topic
probeer het nog eens, maar dit keer níét aangeven dat je niet binnen ONZ wilt zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef foktastic het volgende:
Ik kon via de search geen tekentopics vinden, maar zijn die er wel ergens?
En jij post niet eens een linkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ga je rotschamen dat je een link post naar datspel!
Doe dan gewoon ISketch.
top, mooit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |