en waar blijft Waxxer dan op zo'n momentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom schrijft DennisMoore trouwens "teveel" als een woord en "te weinig" als twee?
Scherp opgemerkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom schrijft DennisMoore trouwens "teveel" als een woord en "te weinig" als twee?
Als ik nu zo zou reageren als Waxxer... dan zou ik wild om me heen gaan slaan, gelijk in de verdediging schieten, mensen absurd uitschelden voor geitenwollensokkendragers, etc etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Stroekie het volgende:
en waar blijft Waxxer dan op zo'n moment![]()
Die zat vandaag in m'n cd-spelerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Fiona Apple.
Laten we daarom in Godesnaam niet in herhalingen vallenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik nu zo zou reageren als Waxxer... dan zou ik wild om me heen gaan slaan, gelijk in de verdediging schieten, mensen absurd uitschelden voor geitenwollensokkendragers, etc etc..
Hey there. Is it cool on your island?quote:
Een van mijn "pet peeves". Daarom zie ik het altijd. Net als als/dan en wat/datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt..
Het viel mij ook al regelmatig op, maar ik had nog niet de moeite genomen er eens in te duiken.
Het moet, lees ik nu, los geschreven worden.
Alleen 'teveel' schrijven als het een zelfstandig naamwoord is.
Ik ga proberen het vanaf nu goed te doen..
Sergequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SERGE SERGE SERGE SERGE SERGE
*rent weer terug naar IDO*
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey there. Is it cool on your island?
Niet iets tegen jou ofzo.quote:
Ja daarom luister ik ook niet meer naar Bert & Ernie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet iets tegen jou ofzo.. Maar ik dacht er opeens aan hoe kut ik het toch vind als mensen die ik dan beschouw als kut dezelfde muziek als ik leuk vinden.
Nou ik ben dan al wel een tijdje wakker, maarreh .. I want you more than the stars and the sunquote:
Is dat zeg maar, gemeen tegen mij bedoelt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik ook niet meer naar Bert & Ernie.
Ik houd mij altijd aanbevolen voor tips en verbeteringen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
Een van mijn "pet peeves". Daarom zie ik het altijd. Net als als/dan en wat/dat
Neeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is dat zeg maar, gemeen tegen mij bedoelt?
Nee, maar soms wel een beetje kut.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeej![]()
Ik ben nooit ECHT gemeen. Toch?
Nee. Ik ben gaan trainen om het er uit te zweten. Nadeel van choreografie is dat je moet opletten en nadoen, dus na 20x draaien, duiken, glijden, opstaan was ik haske duizelig en zo. Nou ben ikt thuis en ik kroop net tegen tim aan en die zei "AAAAAAAAAAAAAAAAH je staat in de fik!". Ik brand echt ad volgens mij. Voorhoofd is gloeiend heet. Zometeen de douche in, pyjamaatje aan en onder de dekens Fredy vs Jason kijken (en in slaap vallen omdat ie waarschijnlijk bagger is)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Angel, voel je je alweer een beetje beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |