quote:
alweer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
Ik blijf lekker thuis dit weekend, de huismus uithangen.
Al iemand ingehuurd die je komt afschieten omdat je wellicht de wereldrecordpoging Hollandia drinken verprutst?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
Ik blijf lekker thuis dit weekend, de huismus uithangen.
Vorig weekend niet hoor.quote:
ehmm... ehmm.. phoe.. dan voel ik me wat dichter bij thuis zo vlakbij staphorst... komende uit zo'n gristelijke gemeente enzo...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:46 schreef dazzled het volgende:
[..]
waarom kom je er dan wel af en toe?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
Anyway, ik ga een film kijken. Tabee.
joepie, ik woon er praktisch zowat, me achtertuin is staphorst,,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
ehmm... ehmm.. phoe.. dan voel ik me wat dichter bij thuis zo vlakbij staphorst... komende uit zo'n gristelijke gemeente enzo...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:52 schreef dazzled het volgende:
Nou bij deze,, ik ga NU naar me nest toe ofzo..
hulde en doe ze de groeten
en dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
computers moeten standaard uitgerust worden met een tapvat..
past dat wel in je flaptop?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
computers moeten standaard uitgerust worden met een tapvat..
Neuh.. maar daar verzinnen ze maar wat op...quote:
via usb ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. maar daar verzinnen ze maar wat op...
USB aansluitingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. maar daar verzinnen ze maar wat op...
firewire werkt ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
Stelletje nerds met je usb's....
wel goeie optie trouwens
yellowtooth.. the beerbringer...quote:
hey meppelaar, jij was toch slapen?quote:
heb ff lekker gedouched, maarja kon het niet laten om nog ff op fok te kijken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
hey meppelaar, jij was toch slapen?
Nou je PI's nog en je bent een echte verslaafdequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb ff lekker gedouched, maarja kon het niet laten om nog ff op fok te kijken!
nah wat is het nut van die PI's ? ik let er echt nooit op!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou je PI's nog en je bent een echte verslaafde [afbeelding]
bij mij is het forum.fok.nl/forum/49quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah wat is het nut van die PI's ? ik let er echt nooit op!!
EDIT: verslaafd ben ik alhttp://forum.fok.nl/active is mijn startpagina
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
Brian, slapen rukkert.
Ik houd je niet tegen dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Roel
nah zeg d'r eentje watben lekker aan het klooien met mun mda
Muzak luisteren....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jij nog wat leuks aan het doen dan?
wat luister je nu? ik heb hem op shuffle, nu flat beat bijna afgelopen...quote:
Katie Melua en zometeen Nina Simonequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat luister je nu? ik heb hem op shuffle, nu flat beat bijna afgelopen...
en nu Stevie Ray Vaughan - Little Wing/Third Stone From The Sun![]()
Ze zeggen dat ik vaak mijn UI vernieuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Katie Melua en zometeen Nina Simone
ja nu is het te laat hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Katie Melua en zometeen Nina Simone
Uncle Sam wants you?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik vaak mijn UI vernieuw.
Mijn eerste.quote:
Pop-art heerscht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mijn typo-ende-bier-Fok!-homie!![]()
Ja zie... nu is er geen hond...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:15 schreef JDude het volgende:
Godverdomme deel 333 gemist. Doe dan ook even rustig aan als ik weg ben
En dat zeg je om kwart over 4, vind je het gek dat er dan geen hond is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:15 schreef JDude het volgende:
Godverdomme deel 333 gemist. Doe dan ook even rustig aan als ik weg ben
Wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat zeg je om kwart over 4, vind je het gek dat er dan geen hond is?
Naja.. ik ben er nog... stiekem..quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:40 schreef skiczukie het volgende:
Half 5 geweest. Fuck, ik moet maar eens gaan pitten.
Sony Ericssons zijn meestal als telefoon bedoeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:31 schreef the900 het volgende:
IK HEB WEER INTERNET!
en een heel stoere Sony Ericsson Walkman
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sony Ericssons zijn meestal als telefoon bedoeld
Ik moet nodig een nieuwe tel hebbenquote:
quote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
!!!
Die heb ik vandaag voor de tweede keer weg gebracht ter reparatie! EN toen stond er net iemand in de winkel (met vrouw en kind) die dat toestel ook kocht!
vanwaar dit sarcasme op de vroege morgen?quote:
ik weet het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
vanwaar dit sarcasme op de vroege morgen?
owquote:
vanavond horror nightquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
ow![]()
ik dacht dat het iets te maken had met de datum ofzo![]()
daar kan ik niet tegen, nachtmerries enzoquote:
oh das kutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen, nachtmerries enzo![]()
correct.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om bier te drinken!
tisser dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Janetje het volgende:
Wát een tyfusdag, nu al..
K word om 11.55 wakker (had een nachtje niet geslapen) en spring uit bed omdat ik me bedenk at ik om 12.20 een gesprek op school heb (en het is 20 min fietsen naar school)... Ik sta kápot op school.. blijkt dat mn gesprek om 13.40 is.. dus dat ik me voor niks kapot gehaast heb.quote:
Zwangerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Janetje het volgende:
Oh ja, en ik ben misselijk.
Dat lijkt me héél sterk.quote:
Dat is wel aan de irritante kant grenzend ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
K word om 11.55 wakker (had een nachtje niet geslapen) en spring uit bed omdat ik me bedenk at ik om 12.20 een gesprek op school heb (en het is 20 min fietsen naar school)... Ik sta kápot op school.. blijkt dat mn gesprek om 13.40 is.. dus dat ik me voor niks kapot gehaast heb.
Oh ja, en ik ben misselijk.
Gvd, ben jij nou nog niet dood? Tyf eens op.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gvd, ben jij nou nog niet dood? Tyf eens op.
[..]
Niet. Terug naar PUB.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef B_BOY het volgende:
Wanneer kom ik in de OP als proffesioneel pintenman en frietboer...???
EuJ GeK Ik HeB OoK EeN ScOoTaH GeKhKhKhK!quote:
[..]
BOH GEK!!11quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
EuJ GeK Ik HeB OoK EeN ScOoTaH GeKhKhKhK!
Neuck.quote:
Wiezoe gekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
neuhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef dazzled het volgende:
[en zo sterven er heel wat mensen]
alleen al in BeF
Jij niet natuurlijkquote:
*aspirines gooitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef JDude het volgende:
Ergste kater sinds tijden present.
Ja maar ze gaan niet echt hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef dazzled het volgende:
[en zo sterven er heel wat mensen]
alleen al in BeF
Hij terroriseert de buurt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef JDude het volgende:
Ergste kater sinds tijden present.
Met z'n enge gesis...quote:
Klein foutjequote:
Gelukkig.. dacht dat je boos op me was..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klein foutjedie
moest
zijn
alles goed
![]()
Ik ben niet boos op jou gekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig.. dacht dat je boos op me was..![]()
Met mij alles prima, behalve dat ik nu ziek thuis zit, met jou?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op jou gekkie![]()
Ojee, een zieke op FOK!das wel minder
![]()
Met mij wel aardig, zit al bijna 2 maanden thuis, daar wordt ik dus even niet vrolijk van
Dus eigenlijk gaat het gewoon kut?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op jou gekkie![]()
Ojee, een zieke op FOK!das wel minder
![]()
Met mij wel aardig, zit al bijna 2 maanden thuis, daar wordt ik dus even niet vrolijk van
Omdat er momenteel geen werk is, en als er werk is dan hebben ze mij niet nodigquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het gewoon kut?
Vervelend voor je.. maar gewoon blijven solliciteren/bellen, etc!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat er momenteel geen werk is, en als er werk is dan hebben ze mij niet nodigvolgende week zouden ze weer volop werk hebben, zeiden ze vorige week ook al mja
![]()
Ik werk vast hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vervelend voor je.. maar gewoon blijven solliciteren/bellen, etc!
quote:
Dus je wordt doorbetaald terwijl je thuis zit?quote:
Poequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus je wordt doorbetaald terwijl je thuis zit?
Wat loop je hier dan te klagen?? Ideale situatie toch?quote:
Ja oke, maar als je alles hebt gedaan dan begint het je toch te vervelen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat loop je hier dan te klagen?? Ideale situatie toch?![]()
oh mênquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik zit sniffend en all op school...
Ik ken je situatiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je alles hebt gedaan dan begint het je toch te vervelen hoor
Je hebt alles al gedaan in 2 maanden tijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je alles hebt gedaan dan begint het je toch te vervelen hoor
Ik zou verder niet meer weten wat ik nou nog moet doen. Zonet boodschappen gehaald, deze week de tuin nog maar even gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt alles al gedaan in 2 maanden tijd?
Mên, ik zou t wel weten als ik jou was![]()
Lezen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou verder niet meer weten wat ik nou nog moet doen. Zonet boodschappen gehaald, deze week de tuin nog maar even gedaankamer opgeruimt en schoon gemaakt etc etc.......
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lezen bijvoorbeeld?
Ik heb nog tig boeken die ik wil lezen, maar waar ik nu gewoon niet aan toekom![]()
Lijkt me heerlijk om de tijd te hebben en op de bank te hangen met een goed boek in gezelschap van thee en kat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |