Mag ik em lenen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef BabeWatcher het volgende:bij mij komen ze niet, ik heb voor niks een honkbalknuppel achter de deur gezet.
Met andere woorden: Klanten misleiden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:03 schreef LaZZ het volgende:
Whehe, ik heb dat ook een tijd gedaan, telefonisch.
En al die mensen er maar intrappen.
U betaalt bij Eneco ook met automatische incasso eh?
Dat was Postbank of bank?
Dat blijft bij Oxxio gewoon hetzelfde.
Wat was uw rekeningnummer ook alweer?
Of uw rekeningnummer is *voer-random-rekeningnummer-in*?
Prachtig, en al die klantjes er maar intrappen, en ik bonussen verdienen.
Was nog Durion toen.
Idd... toen ik daar zo'n telesalesterrorist van Oxxio mee confronteerde hield hij echter ijskoud vol dat echt niet te weten... Hoe zei u?? Durion??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:23 schreef petre86 het volgende:
oja, ze hebben de naam verandert he?
vroeger heette ze "durion" maar dat heeft nogal een slecht imago.. die merknaam
whoa dacht het niet, die telefoon tereur moet gestopt worden. Regelmatig, hypotheken, pensioen of andere geldzaken parasieten aan de telefoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wedden dat ik je er zo doorheen zou trekken.
Been there, done that.
Het is misschien een wat late reactie, maar je bent echt triest als je willens en wetens mensen voor de gek houdt voor een bedrijf waar je zelf nooit mee in zee zou gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:03 schreef LaZZ het volgende:
Whehe, ik heb dat ook een tijd gedaan, telefonisch.
En al die mensen er maar intrappen.
U betaalt bij Eneco ook met automatische incasso eh?
Dat was Postbank of bank?
Dat blijft bij Oxxio gewoon hetzelfde.
Wat was uw rekeningnummer ook alweer?
Of uw rekeningnummer is *voer-random-rekeningnummer-in*?
Prachtig, en al die klantjes er maar intrappen, en ik bonussen verdienen.
Was nog Durion toen.
Je kunt je afmelden daarvoor hoor. Word je niet meer gebeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:24 schreef harryharry het volgende:
[..]
whoa dacht het niet, die telefoon tereur moet gestopt worden. Regelmatig, hypotheken, pensioen of andere geldzaken parasieten aan de telefoon.
Helaas werkt dat niet, en ik zou niet weten waarom ik actie moet ondernemen voor een stel van die callcentrum sukkels. Ze mogen wat bij betreft allemaal in de ballen gebeten worden door een met herpes besmette ruwharige teckel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kunt je afmelden daarvoor hoor. Word je niet meer gebeld.
Ik ben nooit meer gebeld sinds ik me heb afgemeld anders. Ook een optie is om gewoon geen vaste telefoon te hebben. Op je mobiel bellen ze je al helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef harryharry het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet, en ik zou niet weten waarom ik actie moet ondernemen voor een stel van die callcentrum sukkels. Ze mogen wat bij betreft allemaal in de ballen gebeten worden door een met herpes besmette ruwharige teckel.
Vaste telefoon nodig voor mijn werk. Het zijn niet alleen van die 'financiele' dienst verleners maar ook incasso buro, schuldsaneerders. Echt een drama 75% van de telefoontjes zijn NIET voor mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nooit meer gebeld sinds ik me heb afgemeld anders. Ook een optie is om gewoon geen vaste telefoon te hebben. Op je mobiel bellen ze je al helemaal niet.
Je wordt gebeld over de schulden van iemand anders?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef harryharry het volgende:
[..]
Vaste telefoon nodig voor mijn werk. Het zijn niet alleen van die 'financiele' dienst verleners maar ook incasso buro, schuldsaneerders. Echt een drama 75% van de telefoontjes zijn NIET voor mij.
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wordt gebeld over de schulden van iemand anders?
Het was voor de knaken en het verdiende goed, toendertijd traptte iedereen er nog in.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is misschien een wat late reactie, maar je bent echt triest als je willens en wetens mensen voor de gek houdt voor een bedrijf waar je zelf nooit mee in zee zou gaan.Zoiets als een vegetariër die bij de slager werkt zeg maar.
Het klinkt ook wel erg aantrekkelijk wat ze allemaal aanbieden. Beetje té aantrekkelijk...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Het was voor de knaken en het verdiende goed, toendertijd traptte iedereen er nog in.
quote:Na verloop van tijd vond ik het toch wel wat minder en ben ik gestopt.
Dat is ook de reden dat ik gestopt ben, en bij mensen waarvan ik vond dat ik het niet kon maken zorgde ik er wel voor dat ze niet kochten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel erg aantrekkelijk wat ze allemaal aanbieden. Beetje té aantrekkelijk...
[..]
Ik kan het zelf trouwens niet, rotzooi verkopen. Ben ik veel te eerlijk voor gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |