Nee dat niet, hij zei vriendelijk goedemiddag en ging naar de buurman.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:04 schreef nietzman het volgende:
En, had 'ie er van terug?
Dank jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:50 schreef boyv het volgende:
lefgozer
bij mij krijgen ze de kans niet om te vertellen hoe voordelig ze zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:39 schreef vaudej het volgende:
verkopen via de telefoon moet verboden worden. Ik koop, hoe aantrekkelijk het aanbod ook is, uit principe niets over de telefoon.
Ik draag wel boxersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:01 schreef MiestOr het volgende:
gratis onderbroeken??
belde de Tono foz mij over op
zitten best lekker
Ik vraag altijd of ik hun telefoonnummer mag hebben. Dan blijft het vaak even stil en dan zeggen ze waarom heeft u dat nodig dan. Nou zeg ik dan kan ik op mijn vrije zondag middag jullie ook een keer gaan stalken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
bij mij krijgen ze de kans niet om te vertellen hoe voordelig ze zijn...
Oprotten met die privacyschennis.
Stroomboerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:50 schreef Camplo het volgende:
What the fuck is oxxio?
Wedden dat ik je er zo doorheen zou trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:39 schreef vaudej het volgende:
verkopen via de telefoon moet verboden worden. Ik koop, hoe aantrekkelijk het aanbod ook is, uit principe niets over de telefoon.
Wat een origineel antwoord zeg! En grappig! Ik lig helemaal in een deuk hier. Ik heb ook best wel respect dat je deze mensen zo ad rem durf te behandelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:22 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of ik hun telefoonnummer mag hebben. Dan blijft het vaak even stil en dan zeggen ze waarom heeft u dat nodig dan. Nou zeg ik dan kan ik op mijn vrije zondag middag jullie ook een keer gaan stalken.
* Mietert zo de haak erop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |