Nou dan heeft ie toch lang in de kast gezeten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Patch het volgende:
Niles Crane uit de kast ! (David Hyde Pierce)
All Stars was verschrikkelijk okay. Maar er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Patch het volgende:
Kom op, AllStars was wel van een erg goed niveau hoor....
verder inderdaad vrij vrij weinig goeds op NL sitcom-gebied
en ze blijven gewoon leuk, ik betrap mezelf er op dat ik nog vaak hardop een lachje uitstootquote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef GirlyGirl het volgende:
Comedy Central van voor af aan ...
Gisteren was aflevering 4 van seizoen 1. Ze zullen dus vrijdag begonnen zijn met uitzenden. Overigens beginnen op zaterdag en zondag de afleveringen om 21.20 uur, i.p.v. 22.00 uur. Dat jullie het alvast wetenquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef The_Verve het volgende:
Vanavond voor het eerst op Comedy Central? Heb even geen tv-gids bij de hand hier.
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaalquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
Eerst vond ik het nogal flauw jaren 90 humor, maar ik ben het leren waarderen.
Gisteren is volgens mij episode 10 van season 4 uitgezonden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:43 schreef Asmodean het volgende:
Een erg toffe serieWelk seizoen zenden ze nu eigenlijk uit op Comedy Central?
Hier nog een fan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaal
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Majeztic het volgende:
Whaahh kenker. Idd. Opeens gaf zo'n kk slechte engelse crapserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |