Was in de mediamarkt in België, had ze er al vaker zien liggen, had toen niet echt interesse, maar op een gegeven dacht ik dat ik het toch wel een leuke serie vond. En naarmate je meer afl kijkt merk je ook hoe briljant de verhalen kunnen zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Oeh, damn, das wel winst idd... Ik haal hem wel ooit eens... Kheb ze iig gezien en vind de serie echt een verrijking van het genre... zit vaak met een lach en een traan op de bank
I'm not a man, dan wordt hij op een zijspoor geknikkerd terwijl ie denkt dat ie nog on air is... Geniaalquote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Was in de mediamarkt in België, had ze er al vaker zien liggen, had toen niet echt interesse, maar op een gegeven dacht ik dat ik het toch wel een leuke serie vond. En naarmate je meer afl kijkt merk je ook hoe briljant de verhalen kunnen zijn.
Frasier: I am not a man...
Denk dat sommigen dit wel ergens kunnen plaatsen
De pest in Nederlandse comedy is dat het OF degelijk tot goed geschreven is en bizar slecht (over) geacteerd, OF dat het een fatsoenlijke cast heeft, maar een uiterst beroerd script.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
1 seizoen frasier is intelligenter en leuker geschreven dan 20 nederlandse comedies bij elkaar helaas.
Mja, sinds Alexander Pola dood is heb ik eigenlijk niets behoorlijks geschreven gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De pest in Nederlandse comedy is dat het OF degelijk tot goed geschreven is en bizar slecht (over) geacteerd, OF dat het een fatsoenlijke cast heeft, maar een uiterst beroerd script.
All Starsquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Patch het volgende:
Kom op, AllStars was wel van een erg goed niveau hoor....
verder inderdaad vrij vrij weinig goeds op NL sitcom-gebied
Frasier is een hele tijd best netjes behandeld, alleen zat ik toen nog op de basisschool en ben er naar gaan kijken toen ik het bij de moeder van een jeugdvriend opstond. Dat was steevast donderdagavond tussen ongeveer 8 en half 9. Maar daarna werd het te pas en te onpas uit de lucht gehaald en verschoven, en ik ben op een gegeven moment op donderdagavond gaan werken (gelukkig herhaalden ze het toen om half 12).quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de serie op tv nooit volledig kunnen volgen, kwam bij ons altijd laat op de tv, en op ned 3 was het idd veel te onregelmatig. Kende de uren ook niet. Dus ik heb nog 7 seizoenen te gaan die praktisch helemaal nieuw voor me zijn
Kan haast niet beter
Alleen moet ik het eerst eens kopen
op VHSquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:31 schreef Patch het volgende:
kuch
[TK/TR] Collecties van The Simpsons, Seinfeld en Frasier
voor de echte verzamelaar / fanquote:
Nou dan heeft ie toch lang in de kast gezeten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Patch het volgende:
Niles Crane uit de kast ! (David Hyde Pierce)
All Stars was verschrikkelijk okay. Maar er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Patch het volgende:
Kom op, AllStars was wel van een erg goed niveau hoor....
verder inderdaad vrij vrij weinig goeds op NL sitcom-gebied
en ze blijven gewoon leuk, ik betrap mezelf er op dat ik nog vaak hardop een lachje uitstootquote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef GirlyGirl het volgende:
Comedy Central van voor af aan ...
Gisteren was aflevering 4 van seizoen 1. Ze zullen dus vrijdag begonnen zijn met uitzenden. Overigens beginnen op zaterdag en zondag de afleveringen om 21.20 uur, i.p.v. 22.00 uur. Dat jullie het alvast wetenquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef The_Verve het volgende:
Vanavond voor het eerst op Comedy Central? Heb even geen tv-gids bij de hand hier.
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaalquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
Eerst vond ik het nogal flauw jaren 90 humor, maar ik ben het leren waarderen.
Gisteren is volgens mij episode 10 van season 4 uitgezonden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:43 schreef Asmodean het volgende:
Een erg toffe serieWelk seizoen zenden ze nu eigenlijk uit op Comedy Central?
Hier nog een fan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaal
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Majeztic het volgende:
Whaahh kenker. Idd. Opeens gaf zo'n kk slechte engelse crapserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |