Die andere boxen (1,2,3) lagen er ook (alleen dan in Groningen), ik heb ze alle 3 maar gekocht!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef deGVR het volgende:
Bij MediaMarktin Leeuwarden lag de box van Seizoen 1 (regio 2, geen ondertitels) voor 24,99!!
Ik heb hem natuurlijk direct meegenomen. HEt zijn behoorlijk wat afleveringen in 1 seizoen, voor die prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
Frasier 4 vernam ik uit een bron word waarschijnlijk gereleased eind april!!
Goed nieuws voor de liefhebbers.
Ik heb hem inmiddels (Frasier 4), hij is weer erg leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:43 schreef Sconvolts het volgende:
[..]
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!
David Hyde Pierce is gewoon een geniaal acteur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Idd! Niles is geweldig. Zo enorm droog.
dat klopt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Marble het volgende:
David Hyde Pierce is best wel een geniaal acteur.
Nou, idd, zag laatst foto's van hem op IMDB, herkende hem bijna nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Patch het volgende:
[..]
dat klopt.
Geniaal in o.a. A Bug's Life
Jammer dat ie er met de dag slechter uit gaat zien zeg....
En maandag tm donderdag dus aflevering 21 tm 24 van seizoen 10.quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vind het nog altijd een geweldige serie
Is andere soort humor dan Friends bijvoorbeeld.
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Patch het volgende:
De tot dusver niet verkrijgbare seizoenen van Frasier in Nederland zullen ook niet verkrijgbaar blijven wegens lage verkoopcijfers, dus bestellen via het buitenland !
99% kans dat er engelse ondertiteling opzit, voor de dove amerikanen, is een dvd-functie die niet meer weg te denken is...quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.
Ik wil alleen weten of er bij de seizoenen 5 t/m 9 ondertiteling aanwezig is. Uiteraard zal er geen nederlands onder staan maar ik hoop wel engels. Kan iemand me dat bevestigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |