tip!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef JK het volgende:
[..]
weet niet of ik iedereen erbij heb. stuk of 3 ofzo die admin zijn
Maargoed, was het toch goed zat dus mooi op die escape knop gedrukt en het spel gestopt.
Tijd dat ik wel m'n knifebadge ga halenWie mag ik 7x aan m'n mes rijgen?
Thnx die optie kende ik nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef domolanglekker het volgende:
hmm wat geeft een tracert (start --> uitvoeren --> CMD --> tracert --> naar de website van je provider / willekeurige gameservert).
Zoals Hans Teeuwen ooit eens zei: ja.....ja.....eigenlijk he.....zijn vrijwel....vrijwel allemaal.....eigenlijk he zijn alle vrouwen...KUTHOEREN ALLEMAAL !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef kievit19 het volgende:laura en ik gaan niet verder kreeg ik zojuist te horen
kutzooi.....
en nou hebk ook nog eens teveel bloed in mijn alcohol,........
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft Fey gewonnen?? Ik hoor FJD opeens weer??![]()
Aardig maar duidelijk blijven. Ga haar niet bellen, ga haar geen lieve smsjes sturen als troost etc etc. Alles zal opgevat worden als hoop en op de lange termijn maakt dat haar kapot. Keihard & duidelijk maar niet bot, het zal tegen je gevoel in druisen want je vindt het toch zielig voor haar maar het is echt het beste.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sorry maar ik voel te weinig voor haar, er ontbreekt iets en ik kan moeilijk uit medelijden bij haar blijven. Wat moet je nou met zoiets, vind het echt kut![]()
Zal er zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb het schem al klaar, maar moet eerst de namen van de squads weten zodat ik alles online zal zetten, maar voor jou is het 21.00 uur vrijdag
Aangezien je bij Ferdi en mij zit heeft onze squad al een naam, The Underdogsquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zal er zijnMaarre verzin eens een leuke naam
lol, laten we dan met z'n 6'en het tegenovergestelde bewijzenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Aangezien je bij Ferdi en mij zit heeft onze squad al een naam, The Underdogs
Of jij zit in het squad van je kameraden..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Squad D (BoF+1)
Sickert
System1983
Spoook
Likpunie
BaraCuda
Jullie zitten in mijn squad en voorlopig hou ik de naam van de Squad op BoF+1. Mocht iemand bezwaar hebben dan hoor ik het wel.
Wij moeten om 19:00 aantreden, dus graag iets eerder aanwezig zodat we nog last-minute taktieken kunnen bespreken.
Mijn msn staat in mijn profiel dus als jullie mij even kunnen toevoegen dan kunnen we in contact komen met elkaar. Laat ook even weten of je as vrijdag kunt.
Ik heb ook altijd nog de naam FoD+5quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Of jij zit in het squad van je kameraden..![]()
Hebben jullie ook wars? Wat spelen jullie zoal?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
ff spammen... onze nieuwe site is online![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |