Krijgen we vandaag nog een update?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
of je berekent het gemiddeld als volgt:
aantal posts van user in IDO / aantal dagen dat user in IDO gepost heeft.
aantal posts van user in IDO/ totaal aantal posts van user in die periodequote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb me toen alleen aangemeldquote:Op maandag 6 februari 2006 13:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ook hoor, ben zelfs nog later begonnen dan jou
EDIT: ben wel eerder in IDO begonnen dan jou, alleen later op FOK!
En dat is juist wat hij wil weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, op díe fiets! Ja, das ook niet eerlijk he..
Als je niks anders op Fok doet dan in IDO posten, dan sta je daar automatisch bovenaan.
idd, kijk bovenaan staan doe ik niet, en het zal me ook weinig uitmaken of ik eeste ben of 50e (ik noem maar wat) maar ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat is juist wat hij wil weten.
Nu weet ik weer wat ik hier doe.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, en er word ook op een normale manier geschreven. zo blijft het tenminste leesbaar
Goeie vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer komt er weer een nieuwe lijst?
Jij bent één van de weinigen die hier een antwoord op heeftquote:
Ga jij hem maken d_h ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef dolle_hond het volgende:
vandaag nog komt er een nieuwe lijst
theoretisch is dat mogelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij dat niet? Dat zei die laatst een keer geloof ik.
Okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
theoretisch is dat mogelijk
praktisch zijn we er nog een heel eind van verwijderd
t/m gisterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien moet ik het dan maar doen.
Nu nog eens bepalen wat ik ga doen, t/m afgelopen zaterdag zodat we een weeklijst krijgen of t/m gisteren zodat de lijst zo nieuw mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |