Ik begon ook langzaam en nu sta ik al bijna in de top 20quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef chansadres het volgende:
050. (102) 0141 (091) chansadres
Megastijger!!
Ben lekker bezig maar sta nog veel te laag
ik ben 1,5 week ziek thuis geweest EN niet naar Idols geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, kijk charmed_angel dan, maar dat is wel een spammerd.
Dat kijk ik niet, dus daar kom ik ook niet. Net als in het American Idol topic, ook niet aan mij besteed. Scheelt zo weer een paar honderd postsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
en ik ben redelijk vaak in de blueroom te vindenEn ik post in me eentje het topic van DSDS vol
![]()
Idd American Idol kijk ik ook nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet, dus daar kom ik ook niet. Net als in het American Idol topic, ook niet aan mij besteed. Scheelt zo weer een paar honderd posts.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:33 schreef chansadres het volgende:
Ik ben op 200 forum's afgegooid door spam. Doe ik het ergens rustig aan, dan val je meteen weer buiten de boot
Zaterdag is postopkrik dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd American Idol kijk ik ook nog
Maar als je op zaterdagavond post dan scheelt het ook een hoop hoor
Als je dat afleert, sta je zo aan de top. Waarom denk je dat Sven bovenaanstaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:51 schreef chansadres het volgende:
ghegeh, ik spam alleen nuttige posts
Omdat Sven het meest betaald om de stats te manipulerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat afleert, sta je zo aan de top. Waarom denk je dat Sven bovenaanstaat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Omdat Sven het meest betaald om de stats te manipuleren![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Het is dat me ooit is verteld dat ik niet aan de stats mag twijfelen, maar anders ...
Is dit een stille hint dat Tom_tom- ook iets manipuleertquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet, dus daar kom ik ook niet. Net als in het American Idol topic, ook niet aan mij besteed. Scheelt zo weer een paar honderd posts.
Vertel!quote:
Ik lees die topics ook niet...quote:
De aantal posts kun je gewoon bij profiel zien hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
Bruce leer me es hoe je de aantal posts kunt zien
Met andere woorden, wat zijn de resultaten van onze nachtelijke spamavonturen?quote:
Sorry, ik was toen sagerijnigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef Andiyan het volgende:
[..]
De aantal posts kun je gewoon bij profiel zien hoor!![]()
Maar dat bedoelde je vast niet?
En je vraagt het niet eens lief!![]()
ik denk dat ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:26 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat de stats na zaterdag komen.
Nope, sowieso pas na vandaag.quote:
Ja, want vanavond gaat iedereen nog even postopkrikkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, sowieso pas na vandaag.
dat doe ik dus nooit op zaterdagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want vanavond gaat iedereen nog even postopkrikken
ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef --Globe-- het volgende:
Maakt het zoveel uit hoeveel posts je hebt eigenlijk?
Nee, maar het is gewoon leukquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef --Globe-- het volgende:
ik vind het leuk om te zien, hoe actief ik die week ben geweest. De ene week is het minder dan de andere week..... gewoon grappig om te zienquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef --Globe-- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |