Wat heb je geflikt dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef Douwe het volgende:
Oke. Mooi. Ik ben geschorst wegens kritiek op de leiding. Gelijk ontslag genomen, ik kan van de lijst
Triest, maar er moet 1 zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Maxvdw het volgende:
Typisch een geval van een klokkenluider..
Daar hebben ze de Ahold-signaallijn nou voor uitgevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Douwe het volgende:
Ik leverde opbouwende kritiek. Maar kritiek schijnt niet mogelijk te zijn binnen Albert Heijn
Ja, komt ook misschien wel door mijn SM en VM. Vooral de VM kon het nooit hebben dat ik altijd dacht het beter te weten. Vervolgens probeerde de leiding mij op van alles weg te krijgen, ik heb twee volledig uit de lucht gegrepen officiele waarschuwingen gehad (één voor te lang pauze houden, één voor het te weinig aantrekken van schone jasjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Webgangster het volgende:
heej heej douwe spreek even voor jezelfAlbert Heijn zeg je maar het is jouw VM/filliaal dat zo is
bij ons kan je gewoon goed iets zeggen wat niet klopt
Dat is altijd.quote:
Waarschijnlijk is 99% van het gezeur om de geweldige geldermalsem containersquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
Heerlijk dat jonge personeel.
Als je volgens mij 4 uur achtereen werkt heb je recht op 10 tot 15 min pauze.
ik zou me toch echt niet af laten schepen met een glaasje cassis
OK ik meld me ook als AH-MedewerkerIk heb alleen Geen Filliaal.
werk op DCZ (distributie Centrum Zaandam)en wat ik daar uitvoer is strikt geheim.
Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!
hebben jullie wel eens klachten of aanmerkingen over de collies* die jullie aangeleverd krijgen?
ik ben daar wel nieuws gierig naar!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja, komt ook misschien wel door mijn SM en VM. Vooral de VM kon het nooit hebben dat ik altijd dacht het beter te weten. Vervolgens probeerde de leiding mij op van alles weg te krijgen, ik heb twee volledig uit de lucht gegrepen officiele waarschuwingen gehad (één voor te lang pauze houden, één voor het te weinig aantrekken van schone jasjes), wat me eigenlijk doet denken dat Albert Heijn gewoon van me af wilde...
Of jullie zaterdag de vulling wat eerder willen aanleveren.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:49 schreef PoisonouS het volgende:
Ik woon in Geldermalsen he.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:49 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 99% van het gezeur om de geweldige geldermalsem containers
Ook zo blij trouwens dat coca cola van de kratten af gaat? (NOT!)
Ik werk niet in zaandam, maar loop lekker rond in Zwollequote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Of jullie zaterdag de vulling wat eerder willen aanleveren.
Soms komt het vanaf Zaandan op zaterdag en dan komt de vracht pas na 9 uur binnen en hier begint iedereen om 9 uur en het moet er wel allemaal om 12 uur inzitten !!
Filliaal 1247
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |