Ter wereld zelfsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef highway101 het volgende:
RE is ook een van de meest moderne supermarktsystemen van Nederland. R&R qua planningen denk ik ook
Ik bespeur hier een spionquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jarkie het volgende:
Momenteel werk ik bij de Jumbo. Ook bij ons worden alle producten zo'n beetje met stickers geleverd. Had wel gezien dat ze op het DC gedeeltelijk op pick by light overgingen, maar of dat nou goed werkt? Dan kan je dus niet grouppicken zoals de AH dat doet.
Omdat ik bij een franchiser werk wordt het hele assortiment nog met de handterminal besteld. R&R wordt bij ons wel gebruikt voor de planning etc.
Edah ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
Mijn broertje werkt bij de C1000 en daar gaan ze de balansen nog met de hand (pen+papier!) tellen! Bij AH doen ze dat allang helemaal niet meer.
Ik vond het altijd wel leuk balansenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
Mijn broertje werkt bij de C1000 en daar gaan ze de balansen nog met de hand (pen+papier!) tellen! Bij AH doen ze dat allang helemaal niet meer.
Hee, ik ben Ex-AH medewerker, het begon met het blauwe bloed, maar ik mag nu teminste mijn eigen schappenplan maken.quote:
Tegenwoordig zijn en zelfs worpschetsen voor de actiekoppen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Hee, ik ben Ex-AH medewerker, het begon met het blauwe bloed, maar ik mag nu teminste mijn eigen schappenplan maken.De Jumbo heeft voor sommige vakken nog niet eens een standaard schappenplan
![]()
Dick de Boer heeft ze met kerst aangekondigd, dus ja ik denk dat we volgende week weer prijsverlagingen gaan zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef blrrrt het volgende:
Wat denken we trouwens over volgende week??
Het bonus boekje wordt gerestyled; das een feit.
Je krijgt 14 uur voor het ophangen van nieuwe promo; das een feit.
Er zou een nieuwe prijsverlaging aankomen; nog een gerucht.
Ik denk dat er wel weer prijsverlagingen komen volgende week
Tis al laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef Maxvdw het volgende:
Het is Dick Boer, zonder de
*zit nu de koekjes uit zijn kerstpakket op te smikkelen*
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef blrrrt het volgende:
Klinkt interessantquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand al iets meer over dat medewerkers met AH mobiel voor 50% minder konden bellen?
Stond wel in de vakbladen dat na de hamsterweken er weer een prijzenslag door AH verwacht werdt. Vraag ik mij af waar ze nou weer een paar cent vanaf gaan halen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef blrrrt het volgende:
Andere noemen het afstickeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef highway101 het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met afbalken? Ik werk 2,5 jaar op vers, maar ken het niet.
Afstickkeren inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef highway101 het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met afbalken? Ik werk 2,5 jaar op vers, maar ken het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |