abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33991609
Ga je een keertje lekker een paar weken op vakantie en gaat de kat ook lekker uit logeren, kom je terug, is je huis meteen in bezit genomen door muizen!

Nou, de kat is weer terug en mag meteen z'n kostje gaan verdienen en ik mag muizenvallen gaan kopen....pestmuizen
pi_33991720
boh gek!
50 Cent is mijn held!
pi_33991786
Onze vorige kat joeg de muizen het gasfornuis in. Rauw smaakten ze waarschijnlijk niet zo lekker

Bij een vorige werkgever liep er eens een muis een stofzuiger in.... ik zal maar niet in details treden over hoe het apparaat er van binnen uitzag nadat ik het toen had aangezet
pi_33991929
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
Onze vorige kat joeg de muizen het gasfornuis in. Rauw smaakten ze waarschijnlijk niet zo lekker

Bij een vorige werkgever liep er eens een muis een stofzuiger in.... ik zal maar niet in details treden over hoe het apparaat er van binnen uitzag nadat ik het toen had aangezet
Ik hoop dat onze kat ook zo adequaat reageert...Heb hier nog nooit muizen gehad, maar goed, de kat is dan ook nog nooit eerder uit logeren geweest...

Denk je dat je huis wel een weekje of drie zonder kat kan, nou mooi niet dus!
pi_33991980
doppinda's werken goed als aas...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:59:46 #6
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_33992087
Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel...
pi_33992140
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
doppinda's werken goed als aas...
Bedankt voor de tip. Voorlopig zijn ze op brood afgekomen, ik heb dus mooi een halfje brood weg kunnen mikken. De rest is nu achter slot en grendel.

Klote is dat die beesten achter m'n keukenblok vandaan schijnen te komen en daar kom ik dus weer niet makkelijk achter

Morgen maar wat valletjes plaatsen op de plek waar ze achter het blok vandaan kunnen komen en dat kan dan gelukkig maar weer op 1 plek. Ondertussen hoop ik dat de kat morgenochtend een kadootje voor me heeft
pi_33992214
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Voorlopig zijn ze op brood afgekomen, ik heb dus mooi een halfje brood weg kunnen mikken. De rest is nu achter slot en grendel.

Klote is dat die beesten achter m'n keukenblok vandaan schijnen te komen en daar kom ik dus weer niet makkelijk achter

Morgen maar wat valletjes plaatsen op de plek waar ze achter het blok vandaan kunnen komen en dat kan dan gelukkig maar weer op 1 plek. Ondertussen hoop ik dat de kat morgenochtend een kadootje voor me heeft
Of de kat heeft er heel zelfzuchtig een delicatesse van gemaakt, en je vindt er niks meer van terug... dat kan ook natuurlijk
pi_33992281
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Neolith het volgende:
Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel...
Letterlijk ja...
pi_33992327
stelletje muizen!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_33992344
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of de kat heeft er heel zelfzuchtig een delicatesse van gemaakt, en je vindt er niks meer van terug... dat kan ook natuurlijk
Mag, scheelt mij kattevoer en dan blijven m'n valletjes leeg en kom ik geen opengegeten broden en muizenkeutels meer tegen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:09:01 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33992604
als je echt zoveel muizen hebt zou ik toch een professioneel bedrijf inhuren (zoals Rentokil)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33993148
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef buzzer het volgende:
als je echt zoveel muizen hebt zou ik toch een professioneel bedrijf inhuren (zoals Rentokil)
Mhoa, voorlopig maar 1 betrapt, aangezien er een gat in de broodzak en brood zat ten grote van 1 muis en maar beperkt muizenkeutels (Bij dat brood, nergens anders...nog). Maar met muizen is het net met kakkerlakken, vind je aanwijzingen voor 1 muis, reken op meerdere.

Voorlopig hoop ik op een beperkt aantal en hoop er met wat valletjes en de kat vanaf te komen. Lukt dat niet, zal ik zeker de cavelerie erbij halen
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:21:58 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33993241
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef buzzer het volgende:
Ja, want dat is ook beter voor je gezondheid enzo
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34023204
Valletjes zijn gekocht, vanavond mogen ze hun nut gaan bewijzen. Gelijk ook maar wat isolatieschuim gekocht en morgen maar eens op m'n gemak kijken of ik achter m'n keukenblok kan komen en het gaatje kan vinden waardoor ze proletarisch bij me komen winkelen.

Wens me succes
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:38:38 #16
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34023929
Muizen

Die hadden wij eerst ook int hok, maar nu niet meer me vader had muizenvallen gezet. Zo stom alsof je zomaar ergens kaas vind
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34024089
muizen eten niet alleen kaas jongen

teveel tekenfilms gekeken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_34024268
Dat jij je kat uit logeren stuurt... Mijn kat gaat mee op vakantie en op het vakantieadres heeft hij alle muizen opgegeten/weggejaagd. Ze vroeg al wanneer we weer wilden komen, want de muizen zijn nu weer terug
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34040497
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef sjeppert het volgende:
muizen eten niet alleen kaas jongen

teveel tekenfilms gekeken
Dat mag je wel zeggen. Ik had gisteren vier vallen gezet, twee met kaas, twee met brood en vanmorgen stonden ze alle vier nog strak gespannen, maar miste 1 ervan zijn brood! Die muis heeft dus lekker gegeten zonder dat de val afging!

Vanavond nog maar eens proberen, maar dan plak ik het brood aan de val vast met wat pindakaas!
pi_34040515
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat jij je kat uit logeren stuurt... Mijn kat gaat mee op vakantie en op het vakantieadres heeft hij alle muizen opgegeten/weggejaagd. Ze vroeg al wanneer we weer wilden komen, want de muizen zijn nu weer terug
Mja, ik denk niet dat mijn kat graag een half uurtje in een trein, een paar uur op het vliegveld, 6 uur in het vliegtuig, een uur op weer een vliegveld, een half uur in een shuttle naar het busstation, 3 uur in een bus en vervolgens nog eens 12 uur in een andere bus en er dan achterkomen dat de buitentemparatuur niet boven de -10 uitkomt had willen meemaken, laat staan diezelfde rit nog eens omgekeerd

En ruim drie weken alleen thuis laten, wilde ik dat beestje ook niet aandoen, dus is ie uit logeren geweest bij familie.
pi_34040577
dude... doppinda's zei ik toch?

'k heb twee maanden geleden een hele zooi muizen gevangen (stuk of 12, denk ik dat het er inmiddels zijn) met brood, kaas, vleeswaren en doppinda's... Bij die laatste kon ik er gewoon bij blijven zitten en was het binnen een kwartier raak. Diervriendelijke val (zo'n iglo met twee van die kruipgaten erin), deurtje openzetten, touwtje aan het deurtje en wachten tot een muis op de pinda afkomt, waarna je het deurtje achter z'n kont dichttrekt. En een val met een klapdeurtje die op dezelfde manier werkt, alleen hoef je er dan niet bij te blijven...

Gewoon even een doppinda pakken, een stukje van de dop afbreken zodat één nootje zichtbaar is (maar niet zomaar uit de dop gepakt kan worden) en de pinda vervolgens op de houder voor het aas spietsen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34040592
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef Vhiper het volgende:
Valletjes zijn gekocht, vanavond mogen ze hun nut gaan bewijzen.
En wat nou als je kat aan zo'n ding snuffelt en het klapt dicht ???
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:12:26 #23
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34043278
Bewaar er 1 voor mij. Dan wel een optische met USB-aansluiting
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_34050364
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef gammapooka het volgende:

[..]

Dan heeft 'ie z'n neus flink kapot.
pi_34061701
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef gammapooka het volgende:

[..]

De kat blijft uiteraard ver uit de buurt van de keuken als de valletjes er staan, anders kan ik idd naar de dierenarts
pi_34061751
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:36 schreef Jordy-B het volgende:
dude... doppinda's zei ik toch?

'k heb twee maanden geleden een hele zooi muizen gevangen (stuk of 12, denk ik dat het er inmiddels zijn) met brood, kaas, vleeswaren en doppinda's... Bij die laatste kon ik er gewoon bij blijven zitten en was het binnen een kwartier raak. Diervriendelijke val (zo'n iglo met twee van die kruipgaten erin), deurtje openzetten, touwtje aan het deurtje en wachten tot een muis op de pinda afkomt, waarna je het deurtje achter z'n kont dichttrekt. En een val met een klapdeurtje die op dezelfde manier werkt, alleen hoef je er dan niet bij te blijven...

Gewoon even een doppinda pakken, een stukje van de dop afbreken zodat één nootje zichtbaar is (maar niet zomaar uit de dop gepakt kan worden) en de pinda vervolgens op de houder voor het aas spietsen.
Zal het proberen

Alhoewel ik geen "diervriendelijke" vallen gebruik. Wat moet ik in vredesnaam met een levende muis? Buiten zetten? Dan zit ie zo weer binnen.
pi_34087249
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Zal het proberen

Alhoewel ik geen "diervriendelijke" vallen gebruik. Wat moet ik in vredesnaam met een levende muis? Buiten zetten? Dan zit ie zo weer binnen.
bij de buurman door de brievenbus gooien
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_34113784
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef sjeppert het volgende:

[..]

bij de buurman door de brievenbus gooien
Nah, ik heb een vriendelijke buurman en die zijn al zo zeldzaam dat ik die relatie graag goed hou

Muis was gisterochtend weer langsgeweest en dit keer klapte een val wel, maar miste de muis

Gister middag maar de koelkast weggehaald en erachter alle gaten gedicht. Vond nog een oud gaatje waar blijkbaar een oude leiding heeft gelopen, mogelijk dat ie daardoor naar binnen kwam, maar mogelijk dat ie toch achter het onverwijderbare keukenblok kwam, dus het gat daar naartoe ook maar gedicht.

Voorlopig dus het probleem opgelost. Hopelijk gaat de muis nu ergens anders op zoek naar z'n dagelijks maaltje en vind ie niet ergens anders nog een gaatje
pi_34113901
Ook leuk als ze bijv tussen het plafond en de boven verdieping doodgaan , en dat jij dan een gat in je kast hebt zitten in de vloer waar vroeger een wasbak zat.. wat een kutlucht was dat Maarja, dichtgekit, geen last meer van
† The 3 Kings †
pi_34115157
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ook leuk als ze bijv tussen het plafond en de boven verdieping doodgaan , en dat jij dan een gat in je kast hebt zitten in de vloer waar vroeger een wasbak zat.. wat een kutlucht was dat Maarja, dichtgekit, geen last meer van
Dat was de reden waarom ik heb afgezien van muizengif. Ik wil geen rottende muis achter m'n keukenblok
pi_34116222
In muizengif zit een middeltje waardoor de muizen uitdrogen, ipv rotten...
pi_34120971
Ik heb eindelijk na twee maanden last te hebben van een muis, dat beest eindelijk gevangen.

Eerst geprobeerd met gif, hij had 3 zakjes op en leefde nog steeds. Toen maar een muis vriendelijke val gekocht om hem levend te vangen zodat ik hem buiten kon zetten, dat was ook niet echt een succes.

Uiteindelijk maar een traditionele val gebruikt, en iedere keer pakte hij het brood eraf zonder dat de val afging. Vandaag de val neer gezet en brood met pindakaas erop, dit vast gemaakt met een ijzerdraadje, en hoppa het beestje is gevangen
And dragons... Dragons breathe fire
pi_34149555
Leuke wending vanochtend in het verhaal. Denkende het muizenprobleem met het dichtmaken van de gaten te hebben opgelost, was ik erg verbaast vanmorgen in het midden van de woonkamer een dode muis aan te treffen. Aangezien ik er niet vanuit ga dat muizen midden in mijn woonkamer een spontane hartaanval krijgen, hierbij alle hulde aan mijn kat voor het uitstekend verdedigen van mijn huis!

Nu maar hopen dat het de enige was, maar ik ben in ieder geval blij te weten dat mijn huis goed bewaakt wordt. De kat krijgt vanavond een extraatje
pi_34150129
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:

pi_34150343

Voorspelbaarheid +1
pi_34150762
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:18 schreef no1uknow het volgende:

Voorspelbaarheid +1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')