ik kan het niet openenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FIlmpje:
http://rapidshare.de/file(...)nart_pakkie.mpg.html
jij was dus uiters positief over het filmpje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Beschrijving: Je ziet een paar kutpaupers brullen en dat is het.
En je ziet wat pauperige bontkraag-kleding.
Ja, maar jij bent een kamperquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef Sturmvogel het volgende:
Het wordt aangekondigd alsof het allemaal hilarisch is maar het gewoon een enorme anti-climax als het afgelopen is want er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Dus tja![]()
Je weet wel dat het een vriend van me is die niet serieus was hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Bond het volgende:
dat andere topic is anders uiterst vermakelijkdie schreeuwerd daar
Niet echt, hij gebruikte dat gewoon als reden zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:54 schreef Nosh het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat iemand helemaal door het lint, omdat zijn schoenen vies worden?
Ze heeft geen naamkettingquote:En moet hij daarna ook nog door zijn naamketting dragende kamperchick
Hij werd niet getroost.quote:getroost worden?
quote:Wat een verschrikkelijke closet-homo ben je dan.
Je bent toch niet anti-mokka hoop ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Repeat het volgende:
dit bevestigt alleen mn vooroordelen over dat tuig weer
waarom deed ie het dan? Gewoon omdat ie een hufterige rel marokkaan is die al 2 uur lang niet meer gevochten had?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet echt, hij gebruikte dat gewoon als reden zeg maar.
[..]
Betersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |