Ja nou, maar om het even down to earth te brengen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax.. ik hou het niet droog zo hoor.
Paar kilometer? Was 't maar zo'n feest. 't is gewoon fokking 30 km!!
Ik scoor het wel een x en dan kom k bij jou wel een pulp filmpje kijken in het doolhofachtige Utreg!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar het zal best weg te krijgen zijn dan..
Mja, best een reis...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, maar om het even down to earth te brengen...
En 30 heen, 30 terug?Elke dag?
Naja, zolang er geen rare figuren die hele bus elke keer op stelten zetten...
maar toch! En files!
Enzo!
Maar zonder dat Kelly he, ehm...
Ow.
Ik bedenk me dat ik me zou inhouden.![]()
11 maart pas (concert met Stanley Burleson)quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op welke dag moet je naar dit gat komen dan?
Is goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik scoor het wel een x en dan kom k bij jou wel een pulp filmpje kijken in het doolhofachtige Utreg!
Nee..niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, CDP, heb jij een neef of zo die Mitchell heet?
Lopend verdwaal ik altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is goed.
Niks doolhof-achtigs aan trouwens... ik woon bij de derde tramhalte vanaf CS..
Know the problemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Kut, het is middernacht geweest.
En ik ben wakkerder.
zaterdag.. dan gaan de bussen elke half uur tot 19:00 uur.. daarna om het uur tot 24:00 geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
11 maart pas (concert met Stanley Burleson)
Ik ook.quote:
okeequote:
Het is toevallig niet: http://www.gay.nl/boy14quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
okeeOp de sportschool loopt iemand rond die best op je lijkt, vandaar.
En anders bel ik jou gewoon, mag je me naar het station brengenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
zaterdag.. dan gaan de bussen elke half uur tot 19:00 uur.. daarna om het uur tot 24:00 geloof ik.
Nee maar als ik loop in Utrechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet je lopen dan?
* DennisMoore playing: Mozart - Shawshank Redemption - 16 Marriage of Figaro (Maria Callas).mp3
Nope.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is toevallig niet: http://www.gay.nl/boy14![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |