als je ouder bent dan 25 welquote:
Hij valt op ouderquote:
Ben je die brief dan zelf bij Peijnenburg in de bus wezen stoppen danquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Cybart het volgende:
eindelijk thuis.....
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Ze is 25. Het is 25. Dus stel Vlarp en Kelly zouden tweelingen zijn, dan was Kelly dus de zus van Vlarp. Of de naaste dan van Vlarp.
Dan ben ik dus ouder dan Kelly.quote:
die zitten in geldrop... da's om de hoekquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je die brief dan zelf bij Peijnenburg in de bus wezen stoppen dan![]()
Beck'squote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
Wie pakt er even een biertje?
Wat staat er in "het"quote:
Tering.. leuke avond geweest dan... (not)quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
die zitten in geldrop... da's om de hoek
nee, stage gelopen, en om half 8 zat ik er al helemaal doorheen...
en om 11 uur was ik eindelijk klaar
Ik ook... Laat sportavondje geworden... Welterusten alvast!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Cybart het volgende:
eindelijk thuis.....
Sweet Dreams Techquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ook... Laat sportavondje geworden... Welterusten alvast!
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar kun je nagaan....
Het is een druilerige dag, Vlarp is hard aan het werk. Het is druk bij Alternate, op die vrijdagmiddag. Nog net op tijd haalt Vlarp de bus, en hij zoekt een plekje ergens rechts achterin.
Een kilometer of wat later drukt hij op het stop-knopje, en kijkt nog even naar buiten, naar de huizen met hun tuintjes, naar de fietsers die zich een weg banen in de storm, hij krijgt een sms'je van Aart en maakt zo al wat plannetjes voor zaterdag.
Hij stapt de bus uit, knijpt zijn ogen wat samen door de druppels die in zijn ogen lopen, en spoedt zich naar huis. Meteen doet hij zijn schoentjes uit en hangt zijn bruine ribjasje op, en daar overheen bungelt zijn donkerrode sjaal.
Hij doet de deur open, en daar is zijn moeder. Ze biedt hem thee aan (Earl Grey) en Vlarp zegt ,,Ja, graag! Maar eerst een warme douche, want poeh, wat is het koud zeg!"
Opgewarmd en met van die pantoffeltjes aan komt hij weer beneden. Hij gaat op de bank zitten en neemt met zijn moeder de dag door. ,,Trouwens, komt Kelly nog thuis dit weekend?", vraagt hij terloops.
Ja eerste de beste wat google vond.. maar ik ga voor t normale of voor t green lemon bier van zequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er staat 'Light' op het etiket. Wat zijn dat voor fratsen?.
Ik ken het niet. Maar het zal best weg te krijgen zijn dan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja eerste de beste wat google vond.. maar ik ga voor t normale of voor t green lemon bier van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |