Truste moppie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.
Ik ga naar bed.VROEGER DAN VLARP?!?!?!
Dat mag je dus nu ook anoniem melden via Meld Misdaad Anoniemquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
stervendehoerekankerkachel remix![]()
![]()
stervendehoerekankerkachel
dank u dank uquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is geen kloon hoor..heb m long temps in mijn msn staan en t is niet Bas
Je doet ons denken aan een oude bekendequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:01 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
dank u dank u, meteen word ik uitgemaakt voor kloon snif snif.
![]()
![]()
'k Vind 'm nu al een watje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Deze heet anders en is minder rellerig
Dat roep ik al heel de week, en mij lukt het net zo min.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga vandaag ook eens zonder pardon voor twaalf uur naar bed.
55 minutes and counting...
Vanaf Rotterdam Centraal metro naar Zuidplein (richting eind bestemming Slinge of Spijkenisse). Dan op Zuidplein bus 164, 174 of 175 (naar Numansdorp of Zuid-Beijerland) dan uitstappen in Numansdorp bij halte Burg. Henrylaan. Dan de henrylaan inlopen, weg volgen (buigt af naar rechts). Aan de rechterkant zie je het gemeentehuis met daarachter de sporthal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef wonderer het volgende:
Vlarp, weet jij sporthal Comsrijen te vinden in Numansdorp? Is dat een beetje te doen met het OV (vanaf Rotterdam of wat dan ook het dichtstbijzijnde station is)
....of twee.quote:
AFquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Linkje naar profiel? telnr.? Mailadres?
flickr.comquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Linkje naar profiel? telnr.? Mailadres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |