Ik krijg er pijn in m'n ogen van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
leuk
Bord: Kolonisten van Catan, Atmosfear, Incognito
PC: World of Warcraft, Patience confrontatie, Sims 2
PS2: Final Fantasy X, Singstar, Dancing Stage Fusion
X-Box: Fable, X-men Legends 2, Prince of Persia: Warrior within
Bed:,
,
spelletjes
hahah, over gezonken plannen gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmz, presidenten en journalistiek...
Je avatar doet t niet slimpiequote:
Geen Morrowind, Thief 3 of Monkeyball oid?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik krijg er pijn in m'n ogen van.. Ik vind Halo 2 wel grappig en dat Fable-spel en dan houdt het ook wel op. Ik weet niet waarom ik toch zo'n Xbox-ding heb aangeschafd.
. Die PSP is wel leuk voor in de trein.
Woei, wat vermaak ik me daar mee.
I knowquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je avatar doet t niet slimpie
Ik ben geen poesje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS je baasje belde of je thuis wilde komen:
[afbeelding]
Sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS je baasje belde of je thuis wilde komen:
[afbeelding]
Is't een legale kloon?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef BadBadPresident het volgende:
I knowik moet maar eens wat gaan zoeken of maken zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
Och jee, tis weer opgestaan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
I knowik moet maar eens wat gaan zoeken of maken zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
Kwestie van definitie. Net als 'perm'. Da's ook relatief.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef BadBadPresident het volgende:
legale kloon?ik ben geen kloon hoor
Sweet Dreams Ang3lquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.
Ik ga naar bed.VROEGER DAN VLARP?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |