Moet watquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Cairon het volgende:
holy hell dat was snel!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
Creno moet zijn icon nog aanpassen.
nou langzaam kan ook errug leuk zijnquote:
zit er bloed in je slipje dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me opeens kut.. Misschien ben ik voor de eerste keer ongesteld?
Nee, maar ik zat in m'n eierhoofdje op te sommen wat me op dit moment zo ongelukkig zou kunnen maken en opeens dacht ik dat ik misschien wel ongesteld was.quote:
* creno geeft rocky wat chocoladequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat in m'n eierhoofdje op te sommen wat me op dit moment zo ongelukkig zou kunnen maken en opeens dacht ik dat ik misschien wel ongesteld was.![]()
Heb je ook hoofdpijn, dat gaat namelijk wel eens gepaard met ongesteldheidquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat in m'n eierhoofdje op te sommen wat me op dit moment zo ongelukkig zou kunnen maken en opeens dacht ik dat ik misschien wel ongesteld was.![]()
Ik ben niet ongesteld, andere reeeeedenen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef creno het volgende:
[..]
* creno geeft rocky wat chocolade
dat schijnt te helpen als je ongesteld bent
*leunt achterover en kijkt hoe de kerels over ongesteldheid praten*quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je ook hoofdpijn, dat gaat namelijk wel eens gepaard met ongesteldheid![]()
Dan moet het P.M.S. zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld, andere reeeeedenen.
Wie noemde wie nou het verwende kreng?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil m'n vriendje zien.En ik heb al uren niks gegeten en ik luister naar kutmuziek, en ik voel me viezig, en ik wil morgen niet vroeg op, en ik heb zin om iets te kopen maar dan moet ik eerst geld overmaken enzo.
En ik moet zo'n indentiteitsding halen/kopen oid. Bleuh.
![]()
Pijp Mondje Syndroom ?quote:
Was vergeten mn wetenswaardigheidje erbij te melden. Sex helpt tegen hoofdpijn, dat zeiden ze bij Sex Sense op Discoveryquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
*leunt achterover en kijkt hoe de kerels over ongesteldheid praten*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |