Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!
Wat ze net deed met die ene vrouw die kanker heeft was prachtig
deeltje 1: Char valt bij mij nu echt steeds door de mand.
ja vorige week was ze heel goed op dreef, maar ik meen toch wel bepaalde patronen te ontdekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).
Ik denk dat er altijd wel een mengeling van menselijke intuitie en menselijke psychologie bij komt kijken als je als medium fungeert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:06 schreef Natalie het volgende:
'k Blijft het allemaal wat vreemd vinden, maar als ze weer eens uit het niets met een naam oid komt, dan denk ik wel: 'hoe kan ze dat in hemelsnaam weten?' Wat dat betreft vind ik 't dus zeker opvallend wat ze kan. 'k Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik het nu allemaal geloof... Naar mijn idee gokt ze soms teveel, of lijkt ze te gokken.
ja, als ik met Char zou praten, zou ik haar vragen maar mijn overleden grootouders die stuk voor stuk zeer godsdienstig waren en zich beslist niet met Char zouden inlaten (tijdens hun leven dan). Als ik werkelijk een boodschap van hen zou doorkrijgen, zouden ze dus ongelijk hebben gehad wb hun religieuze overtuigingen hier op aarde (daar was immers geen plaats voor Char).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef GnAgn het volgende:
Om er echt achter te komen dat het bullshit is zou je er gewoon zelf moeten gaan zitten, en dan zelf een lulverhaal gaan ophangen.. als Char dan opeens dingen doorkrijgt van je overleden vader die eigenlijk nog leeft weet je genoeg![]()
Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
Inderdaad. Toen ik destijds de CB las, toen dacht ik: Wat een onzin! Echt, ik vond mijn ouders lange tijd verschrikkelijk, was in het verkeerde gezin geboren etc. Nu heb ik dat gevoel van vervreemding nog wel eens, maar ook denk ik nu meer dat het me ook sterker maakt. Voorts zou ik waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd zijn geraakt in religie als mijn ouders me er niet mee hadden opgevoed. Van hun kerk en religie heb ik me afgekeerd, maar ik ben wel geïnspireerd tot een alternatieve invulling.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.
Wanneer komt de herhaling daarvan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!
Wat ze net deed met die ene vrouw die kanker heeft was prachtig
deeltje 1: Char valt bij mij nu echt steeds door de mand.
wivquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wanneer komt de herhaling daarvan?
Tjeequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wivBen God niet
. Kijk even op www.detvgids.nl
Geen idee. 'Ik ben God niet!'quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef janimie het volgende:
zijn er al nieuwe afleveringen van char ?
Dit vind ik weer zo tegenstrijdig. Als het nou allemaal zo geweldig is aan gene zijde, waarom willen zoveel zieltjes dan incarneren.quote:Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van Godquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Tjeehet schijnt dat je hier niet eens normale vragen kunt stellen. Wellicht wist iemand dat toevallig of zo?
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van GodIk heb je toch een linkje gegeven?
En weer ben ik het met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb bij Char het idee dat ze niet altijd 'verbinding' maakt, om het zo maar even te noemen. En dat ze op de momenten dat het blijkbaar niet lukt handig gebruik maakt van haar mensenkennis.
Ik heb readings van haar gezien waarvan ik dacht, dat alles had ik die persoon ook kunnen vertellen. Daarentegen heb ik ook readings van haar gezien die ik wel opmerkelijk vond.
Ik vermoed overigens dat meer mediums hier last van hebben
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En weer ben ik het met je eens![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |