abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:23:37 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33990174
I love her!
Wat ze net deed met die ene vrouw die kanker heeft was prachtig

deeltje 1: Char valt bij mij nu echt steeds door de mand.
Niet meer actief op Fok!
pi_33999184
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!

Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:01:01 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34004032
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).
ja vorige week was ze heel goed op dreef, maar ik meen toch wel bepaalde patronen te ontdekken.
Ze zei bijvoorbeeld tegen die donkere jongen op straat: "Ben je van plan om een reis te gaan maken?". Hij zei van niet. Toen vroeg ze wat hij deed en hij bleek zich ingeschreven te hebben voor een toeristische opleiding. Vervolgens maakte ze, als ik het me goed herinner, de opmerking dat hij zou moeten gaan reizen, omdat dat goed voor hem was.

Dat is dus een manier om de gang van zaken te manipuleren.
Eerst vragen: "Ga je binnenkort op reis/een nieuw huis kopen/een nieuwe baan zoeken etc"
En als die persoon dan zegt: "Nee", dan zeggen van: "Dat zou je moeten doen, want dat zou een heel goed idee zijn".

Ze kwam echter wel zomaar op de naam Phil, de vriendin van de vrouw die zelfmoord had gepleegd. Geen hints, niets, zomaar: "Wat is er met Phi? Is dat een woord in jullie taal?".
Niet meer actief op Fok!
pi_34004113
'k Blijft het allemaal wat vreemd vinden, maar als ze weer eens uit het niets met een naam oid komt, dan denk ik wel: 'hoe kan ze dat in hemelsnaam weten?' Wat dat betreft vind ik 't dus zeker opvallend wat ze kan. 'k Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik het nu allemaal geloof... Naar mijn idee gokt ze soms teveel, of lijkt ze te gokken.
(Un)masking for the greater good.
pi_34004479
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:06 schreef Natalie het volgende:
'k Blijft het allemaal wat vreemd vinden, maar als ze weer eens uit het niets met een naam oid komt, dan denk ik wel: 'hoe kan ze dat in hemelsnaam weten?' Wat dat betreft vind ik 't dus zeker opvallend wat ze kan. 'k Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik het nu allemaal geloof... Naar mijn idee gokt ze soms teveel, of lijkt ze te gokken.
Ik denk dat er altijd wel een mengeling van menselijke intuitie en menselijke psychologie bij komt kijken als je als medium fungeert.
Dus je krijgt wat door en je maakt het zelf af met mensenkennis en psychologische inzichten, en met dat laatste kan je wel eens de mist ingaan. Met hetgene je doorkrijgt kan weer wat minder misgaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:18:11 #6
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34010884
Om er echt achter te komen dat het bullshit is zou je er gewoon zelf moeten gaan zitten, en dan zelf een lulverhaal gaan ophangen.. als Char dan opeens dingen doorkrijgt van je overleden vader die eigenlijk nog leeft weet je genoeg
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:29:42 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34011387
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef GnAgn het volgende:
Om er echt achter te komen dat het bullshit is zou je er gewoon zelf moeten gaan zitten, en dan zelf een lulverhaal gaan ophangen.. als Char dan opeens dingen doorkrijgt van je overleden vader die eigenlijk nog leeft weet je genoeg
ja, als ik met Char zou praten, zou ik haar vragen maar mijn overleden grootouders die stuk voor stuk zeer godsdienstig waren en zich beslist niet met Char zouden inlaten (tijdens hun leven dan). Als ik werkelijk een boodschap van hen zou doorkrijgen, zouden ze dus ongelijk hebben gehad wb hun religieuze overtuigingen hier op aarde (daar was immers geen plaats voor Char).

Wat ik me overigens afvraag: Char laat tussendoor van alles doorspiegelen over haar levensovertuiging. Gisteren maakte ze twee opmerkingen in die trant.
Het eerste wat ze zei was dat mensen die zelfmoord plegen hun taak op aarde nog moeten volbrengen en dat ze moeten terugkomen dmv reïncarnatie, totdat ze deze taak hebben volbracht (weinig troostrijk voor dat meisje om te horen dat haar moeder zich met haar zelfmoord alleen maar meer ellende op de hals had gehaald).

Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
Niet meer actief op Fok!
pi_34018771
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:54:58 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34018904
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.
Inderdaad. Toen ik destijds de CB las, toen dacht ik: Wat een onzin! Echt, ik vond mijn ouders lange tijd verschrikkelijk, was in het verkeerde gezin geboren etc. Nu heb ik dat gevoel van vervreemding nog wel eens, maar ook denk ik nu meer dat het me ook sterker maakt. Voorts zou ik waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd zijn geraakt in religie als mijn ouders me er niet mee hadden opgevoed. Van hun kerk en religie heb ik me afgekeerd, maar ik ben wel geïnspireerd tot een alternatieve invulling.
Niet meer actief op Fok!
pi_34044369
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!

Wanneer komt de herhaling daarvan?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:08:47 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34044944
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wanneer komt de herhaling daarvan?
wiv Ben God niet . Kijk even op www.detvgids.nl
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:13:06 #12
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_34061765
Ik heb wel is afleveringen van Char gezien en ik merk dat het toch altijd beetej oppervlakkig blijft
dat gissen naar namen en ik krijg altijd het idee van ja en nou..
die standaard dingen die ze zegt als:

ik voel dat jullie sterke band hadden
ze mist jullie en is altijd bij jullie.

ja dat zal wel zo zijn anders ga je niet wanhopig in zo programma zitten

ik geloof het pas als ze het zelfde doet onder gecontroleerde omstandigheden
En nog nooit heeft een medium dat voor elkaar gekregen dus waarom zou ik haar nu geloven
pi_34699505
Ik heb er ook een beetje gemengde gevoelens bij. Af en toe zegt ze inderdaad wel erg standaard dingen, maar andere keren weet ze ook dingen die ze gewoon niet had kunnen weten.
pi_34706065
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wiv Ben God niet . Kijk even op www.detvgids.nl
Tjee het schijnt dat je hier niet eens normale vragen kunt stellen. Wellicht wist iemand dat toevallig of zo?
pi_34706140
zijn er al nieuwe afleveringen van char ?
pi_34706885
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef janimie het volgende:
zijn er al nieuwe afleveringen van char ?
Geen idee. 'Ik ben God niet!'

Nee maar ik zou het niet weten, misschien pas in maart weer of zo? Volgens mij komt ze iig op rtl7.
pi_34709540
quote:
Dit vind ik weer zo tegenstrijdig. Als het nou allemaal zo geweldig is aan gene zijde, waarom willen zoveel zieltjes dan incarneren.
En waarom zijn er dan zoveel kindertjes die het niet zo fijn hebben getroffen?
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:04:56 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34709618
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Tjee het schijnt dat je hier niet eens normale vragen kunt stellen. Wellicht wist iemand dat toevallig of zo?
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van God Ik heb je toch een linkje gegeven?
Niet meer actief op Fok!
pi_34710500
ze heeft wel vaak opmerkelijke dingen.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:36:27 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34710671
Ik heb bij Char het idee dat ze niet altijd 'verbinding' maakt, om het zo maar even te noemen. En dat ze op de momenten dat het blijkbaar niet lukt handig gebruik maakt van haar mensenkennis.

Ik heb readings van haar gezien waarvan ik dacht, dat alles had ik die persoon ook kunnen vertellen. Daarentegen heb ik ook readings van haar gezien die ik wel opmerkelijk vond.

Ik vermoed overigens dat meer mediums hier last van hebben
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34712443
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van God Ik heb je toch een linkje gegeven?
Ok, dan is het goed no hard feelings
pi_34712482
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb bij Char het idee dat ze niet altijd 'verbinding' maakt, om het zo maar even te noemen. En dat ze op de momenten dat het blijkbaar niet lukt handig gebruik maakt van haar mensenkennis.

Ik heb readings van haar gezien waarvan ik dacht, dat alles had ik die persoon ook kunnen vertellen. Daarentegen heb ik ook readings van haar gezien die ik wel opmerkelijk vond.

Ik vermoed overigens dat meer mediums hier last van hebben
En weer ben ik het met je eens
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:31:58 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34712624
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

En weer ben ik het met je eens
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34712709
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zondag 23 juli 2006 @ 22:28:05 #25
1087 Merisse
broddeltante
pi_40115648
Ik ga waarschijnlijk naar tv-opnames van Char over een week of twee. Een buurman heeft een brief gestuurd en is uitgekozen (naar zijn zeggen uit 13.000 briefschrijvers). Hij mag wat mensen meenemen die dan als publiek dienen.

Ben erg benieuwd. Ik vind het interessant om bij tv opnamen te zijn, ben erg benieuwd wat ze mijn buurman te vertellen heeft, kan me een betere mening vormen over haar gaven en wie weet krijg ik ook nog groetjes uit het hiernamaals Doet ze dat tegenwoordig nog, met het publiek praten? Heb in het verleden wel opnamen gezien waarin ze dat deed maar niet elke uitzending gezien.

Mijn mening over Char is tot nu toe gematigd, ik geloof zeker dat er mensen zijn die met overgegane zielen kunnen communiceren maar de manier waarop Char te werk gaat vind ik soms overkomen als raden (letters) en naar de mond praten.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')