nlite! Dat doet het vanzelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef mschol het volgende:
ik denk dat windows vraagt naar een geslipstreamde windows xp cd met SP1 erop, dit kan je zelf doen d.m.v deze site:
unattended.msfn.org
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik wil gewoon een cd met XP Pro service pack 1 er op. Nu een geslipstreamde cd maken zal lastig gaan omdat ik nu geen PC heb waar windows op draait
Hij kan toch best een licentie hebben, maar deze niet gebruikenquote:
Kan. En?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hij kan toch best een licentie hebben, maar deze niet gebruiken![]()
hoe onwaarschijnlijk het ook is
Ook een gedownloade versie met legale key is nog illegaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hij kan toch best een licentie hebben, maar deze niet gebruiken![]()
hoe onwaarschijnlijk het ook is
Je kan wel gewoon de exe van het SP downloaden en die uitpakken (bestandsnaam.exe -x uitvoeren)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef remlof het volgende:
Thanks jump!
Ik heb zo'n CD zelfs gehad, kan hem alleen niet meer terugvinden
En ik weet dat ik bij Microsoft een SP2 cd kan bestellen maar voordat ik die in huis heb zijn we een week verder...
Onder linuxquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon de exe van het SP downloaden en die uitpakken (bestandsnaam.exe -x uitvoeren)
winequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Onder linux
(Heb trouwens nog een Win98 pc hier in een hoekje staan, zou het idd daarmee kunnen proberen)
Oh ja, da's ook nog een optie!quote:
mag niet is wel het makkelijkst...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, da's ook nog een optie!
Maar ik blijf het belachelijk vinden dat ik die gratis Microsoft CD nergens kan downloaden...
Of moet ik het misschien toch met bittorrent proberen?
gedownlaod en gebrandt? je kon hem gratis bij MS bestellen..... duurt ff maard an heb je hem ook officieelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:55 schreef Quincy5 het volgende:
ik heb nog wel een SP2 cd liggen (toen het service pack uitkwam had ik nog geen breedband en heb ik hem ergens anders gedownload en gebrand) deze is echter voor home, dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
Weet je nog *waar* je die hebt gedownload?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:55 schreef Quincy5 het volgende:
ik heb nog wel een SP2 cd liggen (toen het service pack uitkwam had ik nog geen breedband en heb ik hem ergens anders gedownload en gebrand) deze is echter voor home, dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |