Open ik dit topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
laten we een vogelclub oprichten..
Fok!kers met een vogeltje als usericon bundelen de krachten![]()
of niet natuurlijk![]()
zoveel zijn er niet..
nouja finch nog.. dat zijn er dan 3![]()
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Guidow het volgende:
[..]
jij probeert ze zeker aan te rijden![]()
als ik jou zie zou ik ook snel weg gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel weg
ik meen me een ander topic van jou te herinneren waarin je een nare situatie met een duif beschrijft.. iets met duif, 70 km/u en je gezicht was het ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel weg
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:ik moest vandaag in de remmen voor een reiger die voor me ging vliegen. Dat beest voegde zomaar van bovenaf in, had ik ook al eerder gehad met een buizerd. Het is toch wat met die beestjes, maar ze zijn wel cool
sjit joh.. wat is er met je gebeurt? je ziet er niet uit! hoe komt het?quote:
Nou..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
sjit joh.. wat is er met je gebeurt? je ziet er niet uit! hoe komt het?![]()
hoe wreed... met zo'n verhaal mag je er ook wel een beetje bijhoren hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef juiced het volgende:
[..]
Nou..Ik kreeg een keer een sinaasapple in m'n kont! En toen was ik een apple!
Dat ging wel erg makkelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hoe wreed... met zo'n verhaal mag je er ook wel een beetje bijhoren hoor![]()
ik geef het doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
ook_gek heeft ook een vogel/kip/iets als avatar
ook_gek
whehe.. OP waardige UIquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Foo_niks het volgende:
.
Lollers, neen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik meen me een ander topic van jou te herinneren waarin je een nare situatie met een duif beschrijft.. iets met duif, 70 km/u en je gezicht was het ofzo.
was dat de wraakacite?
Tuurlijk ben ik van de partij..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
hier heb je finch voor de op... geen man weet trouwens of ie er wel bij wil horen maarja![]()
Ze hebben me verdomme ingeent man..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
maar mannen,
nu hetgeen waarom wij bijeen gekomen zijn:
Wat te doen met de op hand zijnde vogelgriep crisis ?
Vandaag verdomme ook weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:ik moest vandaag in de remmen voor een reiger die voor me ging vliegen. Dat beest voegde zomaar van bovenaf in, had ik ook al eerder gehad met een buizerd. Het is toch wat met die beestjes, maar ze zijn wel cool
ja maar je hebt geen vogel in je UIquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet ook is de OP !
Ben toch vogel fan
Ok ik heb contacten met muizen uit de onderwereld. zei zeggen dat ze een atoombom wel kunnen krijgen maar dan moeten we wel 5 eieren per muis betalen. t zijn 3 muizen. Dan moeten we alleen nog iemand zien te zoeken die de bom naar turkije vliegt en hem daar laat vallen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
maar mannen,
nu hetgeen waarom wij bijeen gekomen zijn:
Wat te doen met de op hand zijnde vogelgriep crisis ?
Die heb ik gister moeten weghalen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Finch het volgende:
Waar is je vogel dan? niet in je avatar..
En diegene op je rug die bedek je altijd..
ik laat mijn dames maar eens wat eieren leggen. dan mag je hem gratis afhalen bij mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef Finch het volgende:
Hmm over een maand of 3 kan ik je er wel 2-3 leveren.. moet ik nog even achter een vrouwke aanvliegen.. Leveren ze ook op afbetaling?
no UI = No OP..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb ik gister moeten weghalen.
Voor deze sjieke avatar met coole toffe foto van mezelf en dan mijn afkorting.
kan je ook vliegen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de enige echte want ik loop met vogels op mijn lichaam stelletje wannabe's
hoe herkend men een turkse vogel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Guidow het volgende:
[..]
Ok ik heb contacten met muizen uit de onderwereld. zei zeggen dat ze een atoombom wel kunnen krijgen maar dan moeten we wel 5 eieren per muis betalen. t zijn 3 muizen. Dan moeten we alleen nog iemand zien te zoeken die de bom naar turkije vliegt en hem daar laat vallen.
Verdere adviezen. ga niet opvakantie naar Turkije en kom niet in contact met anderen uit turkije
hoer!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef master_X het volgende:
gevolgede is ind leuk en lkr op je bord
Hij is vaak bruigebrand of ze zijn een beetje grieperigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hoe herkend men een turkse vogel?![]()
Usericon dus idd je avatarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
UI? Is dat je avatar?
whaha dat wormpie komt gewoon uit z'n reetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:03 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee leuke gifs.
jijmoestzekerookwatzeggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi ik ben een vreemde vogel mag dat ook?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
of laten we het topic doodbloeden![]()
hoi welkom bij de clubquote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hallo
of het moest de eerste kikker met veren zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef KlappernootatWork het volgende:en ik wilde helemaal geen kikker plaatsen ...
je hebt ook al geen kat in je UI dus kssssst!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:35 schreef the_legend_killer het volgende:
katten powerrrrr
kan die ook vogelgeluiden maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:22 schreef GSi het volgende:
BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRDDDDDDDDDMAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Die shit is echt kapot gruwelijk.
natuurlijk! zoals daarzijnde de twietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:34 schreef Guidow het volgende:
[..]
kan die ook vogelgeluiden maken?
als je dr ook bij wil moet je hem in je UI zetten
ksssssst vlieg weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft geen vogels
Wel andere tattoo's.
Maar dat is niet de foto van de ex- wereldkampioen,
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:20 schreef Finch het volgende:
Laten we Roel_jewel ook meedoen...?
Hij heeft deze UI.. [afbeelding]
![]()
Neeee..verlaat ons niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Guidow het volgende:
en ik ga afscheid nemen van deze vogel bende. ik ga m'n UI veranderen
toch nog maar even niet. de nieuw UI doet het niet goed
eh juist jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Guidow het volgende:
Wie mag de grote vogel leider worden?
» Infraroodborstje
» Finch
» Lamme_Sterfkanarie
» Foo_niks
» anders...
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
|