Die willen je ook doodquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Backhander het volgende:
Maar ik vind het zo lullig voor mijn familie als ze me aantreffen met een mes in mijn kop
Dan steek je eerst je mes in je familie en dan jezelf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Backhander het volgende:
Maar ik vind het zo lullig voor mijn familie als ze me aantreffen met een mes in mijn kop
Das ook een ideequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan steek je eerst je mes in je familie en dan jezelf.
mensen met meer dan 10 onzinnige posts per dag ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen met minder dan 10 posts per dag verdienen het ook
Jah, vind ik ook. En als je in de C1000 werkt moet je twee keer dood.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mensen met meer dan 10 onzinnige posts per dag ook...
Ja maar .....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook. En als je in de C1000 werkt moet je twee keer dood.
1:Sterfquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Backhander het volgende:
Iedereen die vind dat ik moet sterven moet ff ''Sterf'' typen.
als er meer dan 15 mensen zijn die vinden dat ik moet sterven dan sterf ik.
Wat zeg je dat lief.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef Chriz2k het volgende:
Sterf.
Denk je nou werkelijk dat er mensen zijn die je dood willen? Zo belangrijk ben je niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Backhander het volgende:
is kijken hoeveel mensen dat willen![]()
Elke letter is zorgvuldig ingevoerd, elke letter bevat een prachtige boodschap over dit leven. Práchtig. Ik zie je aan met ontzag en waardering.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn ziel en zaligheid lag in die post.
Nu! Neuken!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elke letter is zorgvuldig ingevoerd, elke letter bevat een prachtige boodschap over dit leven. Práchtig. Ik zie je aan met ontzag en waardering.
Een één of andere user die GDV ligt te snurken terwijl ik hier geil aan het wezen ben....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef LedZep het volgende:
Zoals?
sterf gewoon...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Een één of andere user die GDV ligt te snurken terwijl ik hier geil aan het wezen ben....
*Broek losritst.quote:
En daaronder heb je zeker een string met tijgerprint?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k slaat met zijn handen op zijn borst en schreeuwt wild.
Niet overdrijven schatjequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daaronder heb je zeker een string met tijgerprint?
dit is een ik wil sterven topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daaronder heb je zeker een string met tijgerprint?
Laten we samen sterven.....quote:
Goed, want anders was mijn enthousiasme sterk afgenomen.quote:
Wel op de juiste manier hequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Jongen, snij je fucking polsen gewoon door.
Hophop.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Net als ik, nu ken je al helemaal voor de trein, rotzak!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Backhander het volgende:
Ben ik godverdomme ook nog is geband uit GAM![]()
ik wil DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Zo snel al.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Backhander het volgende:
Flikker op klootvioolachtigesufkutdieallahrechtinzijnkontneuktentegelijkspermauiteenanderelulzittezuipenquote:
Wat je zegt ben jezelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Backhander het volgende:
[..]
Flikker op klootvioolachtigesufkutdieallahrechtinzijnkontneuktentegelijkspermauiteenanderelulzittezuipen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Backhander het volgende:
[..]
Flikker op klootvioolachtigesufkutdieallahrechtinzijnkontneuktentegelijkspermauiteenanderelulzittezuipen
ja dat komt me mischien wel goed uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nog een oude kankergaskachel in de schuur staan die je misschien wel even wil lenen?
26quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LostFormat het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk knul?
nu ga je echt nog veel verder dan te verquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Backhander het volgende:
[..]
ja dat komt me mischien wel goed uit.
want je moet die lijken van PPL LostFormat en Paxlie toch ergens laten.
dan lijkt verbranden me de beste oplossing
wordt het kleine meisje van 12 boos?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef anoukforza het volgende:
[..]
nu ga je echt nog veel verder dan te ver![]()
![]()
Je liegt.quote:
lijkt me gezellig als je ff langskomtquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Backhander het volgende:
kon je geen origineler plaatje vinden?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
lijkt me gezellig als je ff langskomt
Beter dan een jochie dat gaat janken als ie gebanned wordt van een online spelletje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
zo'n stoere kerel die denkt dat ie alles is
Ik weet het ook bijna wel zekerquote:
Ja. ZigoSOS noemde je z'n kleine neefje. En hij is 15.quote:
hoorde je mij janken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Beter dan een jochie dat gaat janken als ie gebanned wordt van een online spelletje.
Dude.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
hoorde je mij janken?
ik hoorde jou eerder janken toen ik met een mes langs je huis kwam om je te vermoorden en in een kankergaskachel te stoppen die ik van iemand geleend heb![]()
Zo noemt ie me altijd......quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja. ZigoSOS noemde je z'n kleine neefje. En hij is 15.
hij is in ieder geval geestelijk een heel stuk volwassenerquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
Zo noemt ie me altijd......![]()
N.E.R.D.
klopt je bent geen partij voor mij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Dude.
Met twee handen op mijn rug gebonden zou het nog niet eerlijk zijn.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
hoorde je mij janken?
ik hoorde jou eerder janken toen ik met een mes langs je huis kwam om je te vermoorden en in een kankergaskachel te stoppen die ik van iemand geleend heb![]()
gok, ik vraag me af waarom ie je altijd zo noemdequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
Zo noemt ie me altijd......![]()
N.E.R.D.
lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Backhander het volgende:
[..]
klopt je bent geen partij voor mij.
Jij hebt hem doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef anoukforza het volgende:
[..]
gok, ik vraag me af waarom ie je altijd zo noemde
Jongen-jongen. Ga jij ooit fatsoenlijk en inhoudelijk posten? Denk het niet hè?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef most_wanted het volgende:
Ja.
Weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef freiss het volgende:
Je bent echt te kick, meneer Jan Louwers![]()
dus?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef PPL het volgende:
[..]
Het woordenassociatie-spel is drie deuren verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |