Dit noem ik vanaf nu een Linda-reply. Semi-grappig bedoeld maar met net iets teveel serieuziteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
hey...ik ben al 3 maanden niet blond meer
En ik heb nou ook geen rokje aan![]()
wat is een linda-reply???quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dit noem ik vanaf nu een Linda-reply. Semi-grappig bedoeld maar met net iets teveel serieuziteit.
Alhoewel jij natuurlijk misschien te excuseren valt ivm je niet Nederlandsheid
Ik kom je niet helpen want ik houd niet van rode wijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat die fles het eind van de avond niet haalt nee
Dat staat erachter mutsquote:
Omdat Linda die altijd maakt. Vooral bij sex/vriendjes-gerelateerde vragen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dat snap ik flapdrol...maar ik bedoelde ...waarom Linda-reply
Mss moet je die hoofdfoto in je fotoboek eens veranderen. Mss helpt 't.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat Linda die altijd maakt. Vooral bij sex/vriendjes-gerelateerde vragen.
Oftewel, een goeie opmerking danwel vragen ontwijken.
Bek houe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss moet je die hoofdfoto in je fotoboek eens veranderen. Mss helpt 't.![]()
Slik je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef LaraLove het volgende:
ah...nouja...vragenontwijken ben ik goed in hoor
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef FlowDesign het volgende:
Robbie geef nou maar gewoon toe dat je het zelf ook niet wist
kan geen 2 dingen tegelijk...ben geen vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef LaraLove het volgende:
En artie....waar blijft de tekst in die OP....of zit ik weer in het verkeerde topic
Moet ik naar boven komen jongen?! Hou me tegen want ik maak die gozer af jonguh!! Hou me tegen!!quote:
Cu placerequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
hehe ... die tekst....daar had ik eigenlijk wel om gevraagd ... dankje artic
Dag dagquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef FlowDesign het volgende:
En toen kwam het topique tot een standstill en ga ik maar weer verder met leren
laters
Loik toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef LaraLove het volgende:
sorry...ben online aan het chatten met mijn zusje in Cluj en mijn tante in Campina
Likken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Grappen over de campina zijn wel erg makkelijk nu he?
ik zat erop te wachten...duurde wel langquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Grappen over de campina zijn wel erg makkelijk nu he?
goed werk heeft tijd nodigquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik zat erop te wachten...duurde wel lang![]()
Lassie Toverrijst?quote:
kom tijd komt grolschquote:
Dat is Juupasme, kan ik wel uit gaan leggen maar niemand begrijpt dat tot nu toe....hebben ze in Roemenié ook niks aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LaraLove het volgende:
likken?? die snap ik niet eigenlijk
Das wel heel erg ontwijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef LaraLove het volgende:
[..]
nou...als ik zo doorga...is die wijn zo op
als je dan toch met leestekens werkt zeg dan gelijk Roemenië (ALT-137)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is Juupasme, kan ik wel uit gaan leggen maar niemand begrijpt dat tot nu toe....hebben ze in Roemenié ook niks aan.
Ik heb het 100x goed gedaan...nu doe ik het 1x verkeerd en mevrouw valt eroverquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef LaraLove het volgende:
[..]
als je dan toch met leestekens werkt zeg dan gelijk Roemenië (ALT-137)
Kijk eens naar de PI boven mijn post lieverd...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef LaraLove het volgende:
hahaha
ik ken ze uit mijn hoofd artie.... en nou gebruikte ik eens een keer sarcasme
Wij gebruiken nooit leestekens omdat wij omgekeerde accents aigu hebben, apostofs onder de t etc etc
Toch maar weer blonderen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |