Kunnen we hem nog met terugwerkende kracht naturaliseren?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef ThunderRoad het volgende:
Michael Schumacher
Waarom:
Vanaf de GP van Amerika 25 punten goed maken op Alonso,
en omdat het zijn laatste jaar in de Formule 1 was.
We houden het hier op Nederlandse sporters.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef ThunderRoad het volgende:
Michael Schumacher
Waarom:
Vanaf de GP van Amerika 25 punten goed maken op Alonso,
en omdat het zijn laatste jaar in de Formule 1 was.
Olympisch goud op je 19e of wereldkamioen op je 19e, dan telt voor mij Olympisch goud ook net iets meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef thijsdetweede het volgende:
Hmmm. De zeilers vind ik niet voldoende tellen als nederlanders eigenlijk. En jij vindt W"ust's prestatie bijzonderder dan die van Vos?
Ze is niet alleen wereldkampioene op de weg, maar ook met veldrijden. Ook nationaal kampioene. Ze heeft echter al de prijs Talent van het jaar 2006 ontvangen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Dan zal het aan mij liggen, maar ik vind wereldkampioen wielrennen eigenlijk knapper dan olympisch kampioen schaatsen. Anders zou je iedere 4 jaar alvast sportman/vrouw kunnen reserveren voor een schaatser; er is er bijna altijd wel eentje die goud haalt. Hoewel dat nadrukkelijker zo is bij de mannen dan bij de vrouwen.
inderdaad, want om dan nou het dameswielrennen zoveel hoger en mondialer aan te slaan als schaatsen gaat me erg ver.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Olympisch goud op je 19e of wereldkamioen op je 19e, dan telt voor mij Olympisch goud ook net iets meer.
Vos profiteerde natuurlijk ook van het werk van de ploegquote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef okee6 het volgende:
Wüst won niet al haar onderdelen, en ze heeft alle ondersteuning gehad. Wat dat betreft erg in de watten gelegd. Maar goed, het gaat er natuurlijk om wat de sponsor er voor over heeft. Voor niets gaat de zon op.
Ik vind de zeilers ook op het randje hoor, maar voetbalclubs met een hoop buitenlanders kunnen ook genomineerd worden. Ik zou het ze in ieder geval gunnen, het wel in ieder geval de meeste heroische prestatie van het jaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef thijsdetweede het volgende:
Hmmm. De zeilers vind ik niet voldoende tellen als nederlanders eigenlijk. En jij vindt W"ust's prestatie bijzonderder dan die van Vos?
Romme ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
Rintje Ritsma kan het wel vergeten lijkt me
Als er 27 december een elfstedentocht komt en hij wint hem. Wat dan ?quote:
dan is de rest vergeten af te stempelen onderwegquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er 27 december een elfstedentocht komt en hij wint hem. Wat dan ?
Is wel duidelijk een groot talent, maar om hem nu al te nomineren voor talent van het jaar... Daarvoor heeft hij naar mijn mening internationaal te weinig laten zien.quote:Op zondag 5 november 2006 10:36 schreef densmee het volgende:
jan smeekens
VInd ik ook, de twee grootste talenten van dit jaar maken nu al kans op sportvrouw van het jaar(Wüst en Vos) maar volgensmij mag je niet in dubbele catergorieen worden genomineerdquote:Op zondag 5 november 2006 10:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is wel duidelijk een groot talent, maar om hem nu al te nomineren voor talent van het jaar... Daarvoor heeft hij naar mijn mening internationaal te weinig laten zien.
Ze heeft zich in ieder geval weer duidelijk laten zien.quote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Wüst, lijkt me duidelijk dat die gaat winnen na dit weekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |