goed planquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:45 schreef pfaf het volgende:
We kunnen ook gewoon géén darters meenemen in de verkiezing.
slecht ideequote:Op maandag 2 oktober 2006 17:45 schreef pfaf het volgende:
We kunnen ook gewoon géén darters meenemen in de verkiezing.
Het zal er denk ik mede aan liggen dat bij een teamsporter je de individuele waarde moeilijk kunt vaststellen. Een spits kan met cruciale doelpunten een enorme waarde hebben voor zijn team, maar dan nog is ie afhankelijk van zijn medespelers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:20 schreef tong80 het volgende:
Raar dat de sportman van het jaar nooit een teamsporter is.
True, true.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef tong80 het volgende:
Maar een teamspeler als van Basten, Kees Akerboom, Rick Smits, Stephan Veen, Peter Blangé of Ron Zwerver hadden zo veel meerwaarde dat ze een team een niveau hoger lieten spelen.
Het is toch absurd dat van dat rijtje nooit iemand won maar wel een amateurbokser die nooit goud won zoals vanderleijden een één meter plank springer zoals Edwin Jongejans en een wielrenner die niks won maar altijd tweede werd zoals Steven Rooks.
Bij mij ook. Maar goed, ze wint toch namens het Koninkrijk der Nederlanden. Dus is het het vermelden zeker waard.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:53 schreef pfaf het volgende:
Aaah, leuk. Al doet me dat minder, zo'n importsportster.
Ik voel er ook totaal niks bij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:53 schreef pfaf het volgende:
Aaah, leuk. Al doet me dat minder, zo'n importsportster.
Sportman: Michael Boogerd (wint met Rabobank de prijs voor sportploeg van het jaar), Theo Bos, Bob de Jongquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Barca het volgende:
Sportman: Michael Boogerd (wint met Rabobank de prijs voor sportploeg van het jaar), Theo Bos, Bob de Jong
Sportvrouw: Marianne Vos, Ireen Wust (talent van het jaar), Marianne Timmer, Karin Ruckstuhl
Sportploeg: Rabobank wielerploeg, Jong oranje (zal wel ploeg van het jaar worden bij voetballer van het jaar)
Talent van het jaar: Ireen Wust, Jelle Klaassen, Michael van Gerwen
Carrièreprijs: Michael Boogerd, Dennis Bergkamp (krijgt er een bij voetballer van het jaar)
MILF-award: Suzanne Harmes
Hoeveel prestige amateurwereldtitels in het golf genieten weet ik niet zeker. Mar het is niettemin een zeer mooi succes voor Nederland in een sport waarin het nooit erg veel gepresteerd heeft. Dit kan dus niet onopgemerkt blijven.quote:De Nederlandse golfers hebben in het Zuid-Afrikaanse Stellenbosch beslag gelegd op de wereldtitel voor amateurs. Het trio Tim Sluiter, Joost Luiten en Wil Besseling bleef op de laatste dag de ploegen van Canada en de VS voor.
Wil Besseling maakte het Oranjesucces compleet door de individuele titel te winnen, voor de Fransman Julien Grillon, de Amerikaan Chris Kirk en de Canadees Richard Scott, die alleen gedeeld tweede werden.
Bron: http://teletekst.nos.nl/?100-01
eerder een carriere awardquote:Op woensdag 1 november 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
Omdat Dennis Bergkamp dit jaar heeft afgezwaaid vind ik het wel waard om hem sportman van het jaar te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |