Geen winnares, maar een erg fraaie nominatie-vulster*.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef Leatherface het volgende:
Ruckstuhl verdient wat mij betreft wel direct een nominatie voor sportvrouw van het jaar.
Zwemmen is net als atletiek een grote sport... dat kun je van Korfbal (helaas) niet zeggen... al is het wel cool dat we dat al eeuwenlang ownenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:28 schreef thijsdetweede het volgende:
Met die redenatie zou het Nederlands Korfbal team ieder jaar genomineerd moeten worden voor sportploeg van het jaar. Bij Ruckstuhl is het trouwens EK+WK (indoor) zilver...
wel een Olympische sport die op 3 continenten uitgebreid wordt beoefend... groot genoeg dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef thijsdetweede het volgende:
Je hebt nog 3 schaatsers op je lijstje staan. Ook geen wereldsport.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef Leatherface het volgende:
Voorlopig hou ik het op Theo Bos.
Het is echt ongelooflijk wat die presteert, als je je bedenkt dat Nederland in het baanwielrennen decennialang weinig voorstelde en met heel beperkte middelen de top heeft moeten bereiken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:27 schreef thijsdetweede het volgende:
Of morgen Ruckstuhl... bij de dames dan. Een goeie meerkamper is natuurlijk sowieso eigenlijk de beste sporter die we hebben.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef Leatherface het volgende:
Ruckstuhl verdient wat mij betreft wel direct een nominatie voor sportvrouw van het jaar.
Neuh, eigenlijk liever niet.quote:
wereldsport ja, maar hij wint op het EKquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Leatherface het volgende:
Bram Som verdient nu sowieso een nominatie.
Ik hoop ook dat ze bij die verkiezing nou eens niet alleen maar naar de olympische spelen kijken
Met alle respect voor Bob de Jong, maar een grote titel winnen in een wereldsport als atletiek sla ik hoger aan dan een gouden plak op de 10 km schaatsen.
Theo Bos was natuurlijk ook grandioos, maar atletiek is toch nog even belangrijker dan baanwielrennen.
Mee eens. Alleen sla ik Bos' overwinning weer ietsje hoger aan, aangezien er op een EK 800m nogal wat wereldtop ontbreekt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop ook dat ze bij die verkiezing nou eens niet alleen maar naar de olympische spelen kijken
Met alle respect voor Bob de Jong, maar een grote titel winnen in een wereldsport als atletiek sla ik hoger aan dan een gouden plak op de 10 km schaatsen.
Theo Bos was natuurlijk ook grandioos, maar atletiek is toch nog even belangrijker dan baanwielrennen.
Ik ook niet. Nederland schaatsland zal weer zegevieren, denk ik.quote:
Dat is nog steeds een groot toernooi, omdat Europa de bakermat van de atletiek is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wereldsport ja, maar hij wint op het EK
Maar Som wint 'slechts' een ek. Op een wk mag ie blij zijn als die de finale haalt, nu kan die winnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Leatherface het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |