Dat is óók ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon bot en gemeen, ik speel niet met je.
Die Delta is volgens mij gewoon een van de in-de-kast-homo's van ShowChatquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Misschien leek het gesprek daar thuis.![]()
Nee manquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Was dat "Do you have a girlfriend"?
Ik werd fan door "Day and Night"![]()
En "Honey 2 the Bee" is natuurlijk ook geweldig![]()
![]()
Kijk dat volgde ik dus weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Ze had toch met Rich van Five?
Buup heeft weer een kloonquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Delta is volgens mij gewoon een van de in-de-kast-homo's van ShowChat![]()
Ohh ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee manHaar eerste single was "Because we want to". "Do you have a girlfriend" was dacht ik haar tweede hit
God wat ben ik zielig. Maar ja als jong manneke kijk je graag naar die leuke tienermeisjes
Ik was vroeger verliefd op Isabella A.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee manHaar eerste single was "Because we want to". "Do you have a girlfriend" was dacht ik haar tweede hit
God wat ben ik zielig. Maar ja als jong manneke kijk je graag naar die leuke tienermeisjes
Whehe.quote:
Onbekend Belgisch zangeresje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op Isabella A.![]()
Eindelijk kan hij op Fok! publiekelijk geilen op gespierde mannen in kleine zwembroekjes zonder dat zijn straightboy-reputatie er onder lijdtquote:
Tjaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Ohh ja!"Because we want to!" Fuck yeah
![]()
Wauw, je bent serieus de tweede persoon die ik "ken" die die überhaupt Billie Piper kent!
Alleen ik vind d'r nog steeds leuk![]()
![]()
quote:
Verrassend.quote:
Nou ik zal je zeggen, ik heb nog nooit van haar gehoord.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja
Ik heb haar sindsdien nooit meer op TV gezien. Misschien vind ik haar ook nog wel leuk![]()
Dat zeg ik. Onbekend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen, ik heb nog nooit van haar gehoord.
"Van TV"quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Google is ook niet mijn grootste vriend.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, tv..
Ze kwam in al die kansloze programma's! Zoals het Swingpaleis, en zo.
Niet! Ze was vroeger bekend!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
"Van TV"Dat onbekende Belgische mokkel van jou is gewoon zo’n vieze kassaslet van de McDonalds in Antwerpen
Niet provocerend?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eindelijk kan hij op Fok! publiekelijk geilen op gespierde mannen in kleine zwembroekjes zonder dat zijn straightboy-reputatie er onder lijdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |