Ja maar dan denken ze dat ik Ben Stiller heb gebruiktquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In een ONZ-topic zei je nog dat je een mapje speciaal voor mij had aangemaakt, liegebeest.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Zhenar het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk de dikste chick?Ik ben helemaal niet dik!
![]()
![]()
Over 16 jaar, oké?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk van bijna niemand
Ik geil op álle ShowChat-mannen, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat sarcasme of soppende bewondering?![]()
misschien moet je ook maar een inlog krijgen, kan je je plaatjes tenminste terugvinden en hoef je niet alles er 3 keer op te zettenquote:
Omdat ik tof ben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan het trouwens dat ik er wel in sta met een foto en Bupa niet
Ik moet bekennen dat die foto op zich wel bij dat lichaam past.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn bouw komt aardig overeen, alleen die gele kleur van mn gezicht is jammer
Oh ja, nou delete die foto's van mij dan ook maar, dan krijg je over 16 jaar wel foto's van hoe het er dán allemaal uitzietquote:
Ik wilde die drama-queenkant van jou naar boven halen, maar je hapte nietquote:
Orginial?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geil op álle ShowChat-mannen, dat weet je inmiddels toch wel?
Doe niet zo saai!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer aan mijn huiswerk. Ik heb een uurtje kunnen liggen, genoeg weer om de hele nacht door te werken![]()
Ik wil die foto van jou die je in het begin in je fotoboek had...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die foto op zich wel bij dat lichaam past.![]()
Maar verder totaal geen afspiegeling van de waarheid!(duh
)
Dat is een ShowChat-jongetjequote:
Sorryquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde die drama-queenkant van jou naar boven halen, maar je hapte niet.
Omdat ik dacht dat Buup niet op het vorige OP plaatje stond maar dat staat ie nu ik beter kijk dus welquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan het trouwens dat ik er wel in sta met een foto en Bupa niet
Maar ik denk dat ik liever foto's heb van hoe je er nú uitziet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, nou delete die foto's van mij dan ook maar, dan krijg je over 16 jaar wel foto's van hoe het er dán allemaal uitziet
Ik heb dikke bovenarmen en te kleine tietuhquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat Buup niet op het vorige OP plaatje stond maar dat staat ie nu ik beter kijk dus wel
[afbeelding]
Duiveltja! Als ie iets enigszins bruikbaars in zn fotoboek heeft danquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat Buup niet op het vorige OP plaatje stond maar dat staat ie nu ik beter kijk dus wel
[afbeelding]
Wat nou stomme homo, heb je mij dan al gezien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dikke bovenarmen en te kleine tietuh
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil die foto van jou die je in het begin in je fotoboek had...
Dat je rookt en zuipt
Die 2 foto's dus.
Ah well, hij komt hier toch niet meerquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja kut ik had een foto van 'm moeten maken in Amsterdamquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duiveltja! Als ie iets enigszins bruikbaars in zn fotoboek heeft dan
Die héb je al, maar tegen die tijd heb je daar niks meer aan dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik liever foto's heb van hoe je er nú uitziet.![]()
Jij bent lekker!!!! Das heel iets andersquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat nou stomme homo, heb je mij dan al gezien?
Neee, die zijn leuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]roken
en
zuipen
![]()
[afbeelding]Wat een stomme foto's eigenlijk.
Gore slet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geil op álle ShowChat-mannen, dat weet je inmiddels toch wel?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent lekker!!!! Das heel iets andersBovendien als barvrouw** zijnde, doe je het leuk
![]()
![]()
**incrowd joke
Neehee... juist wel dus. Als Nano zich weer vreemd gedraagt en gaat posten als een outgoing homosexueel die alles wil weten van erecties en grote penissen, dan is dat dus Orginial en niet Nanoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah well, hij komt hier toch niet meer
Zit je niet zo in te likken bij MBquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent lekker!!!! Das heel iets andersBovendien als barvrouw** zijnde, doe je het leuk
![]()
![]()
**incrowd joke
Ja LeBeau, zélfs op jouquote:
Zij lijkt op jouquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar nu moet je wel even uitleggen hoe incrowd dat barvrouw nou is.
Oh jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... juist wel dus. Als Nano zich weer vreemd gedraagt en gaat posten als een outgoing homosexueel die alles wil weten van erecties en grote penissen, dan is dat dus Orginial en niet Nano
Outgoing homosexueel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... juist wel dus. Als Nano zich weer vreemd gedraagt en gaat posten als een outgoing homosexueel die alles wil weten van erecties en grote penissen, dan is dat dus Orginial en niet Nano
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Outgoing homosexueel?
[afbeelding]
?
Bij een losbandige slettebak als MissBliss kom je met een beetje vleierij al een aardig eind hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je niet zo in te likken bij MBMet je vleierij kom je nergens.
![]()
![]()
Ik vind dat wel een knappe man eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]kon je niet nog een engere gozer uitzoeken
Met outgoing bedoel ik out of the closet
Z'n borst is een beetje misvormd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Outgoing homosexueel?
[afbeelding]
?
Nou dus niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij een losbandige slettebak als MissBliss kom je met een beetje vleierij al een aardig eind hoor!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Z'n borst is een beetje misvormd.
En hij kijkt dom.
Hij kijkt zo van:"Achter welke bosje ga ik poepen?"quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Z'n borst is een beetje misvormd.
En hij kijkt dom.
Hey! dat is eigenlijk helemaal geen compliment!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij een losbandige slettebak als MissBliss kom je met een beetje vleierij al een aardig eind hoor!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij kijkt zo van:"Achter welke bosje ga ik poepen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |