dus een verbastering van 'verder'quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:08 schreef kanaiken het volgende:
vedah
wat ik dus al zei, geen sex meer voor jou voorlopigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
wat ik dus al zei, bizz op de bus gezet
cerror's moeder!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Mijn moeder. (verkapte tgt dus).
viel het tegen of is dequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
wat ik dus al zei, bizz op de bus gezet
't laatste natuurlijk.. 't Is altijd lastig om iemand waarvan je houdt weer weg moet brengen naar de busquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
viel het tegen of is devanwege dat ze weer weg is?
Ik checkte het maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't laatste natuurlijk.. 't Is altijd lastig om iemand waarvan je houdt weer weg moet brengen naar de bus
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef VASND het volgende:
Ik ben ff weg.
Nee, je bent een kankerlijer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef VASND het volgende:
Ik ben ff weg.
quote:
Voor eenieder ben ik lief.quote:
quote:
Ja, J., ook voor jou! Bukken, hoer.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, J., ook voor jou! Bukken, hoer..
Helaas jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat ik dus al zei, geen sex meer voor jou voorlopigjoin the club
Okeequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik checkte het maar.
Klopt dat het lastig is
(Wat killswitch zegt)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Okee
* Sjowhan heeft overigens een hertog jan dubbel in de koelkast gezet![]()
Wat kan mij dat boeienquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef VASND het volgende:
Ik ben ff weg.
Ik hoop dat 't ook zo smaaktquote:
quote:
Waarschijnlijk evenveel als het mij kan schelen wanneer jij dat telkens zegt...quote:
Ok.. nú ga je te ver, rotwijf.. ik wil nóóit, maar dan ook nóóit met hockey geassocieerd worden....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Janet is mijn hockeyslet.
Ik geef mijn vader ook vaak een paar speciale biertjes bij zijn verjaardag en dergelijke, wordt altijd met liefde ontvangenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't ook zo smaakt
(daarnaast nog een triple, een grande nogwat (12% ofzo) en 2 'normale' biertjes)
Gekregen van broertje voor mijn slagen..
hockeyquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Janet is mijn hockeyslet.
Janet is mijn BeFslet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok.. nú ga je te ver, rotwijf.. ik wil nóóit, maar dan ook nóóit met hockey geassocieerd worden....
Veel beter...quote:
quote:
Niet tegenover iedereen hoor L..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
J.. Je bent zó, zó, zó vergevingsgezind!
Één van de vele dingen die er over te zeggen valt, maar helemaal correct.quote:
Oh, noem namen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet tegenover iedereen hoor L..
Eindelijk eens in 't gelijk gesteld worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Één van de vele dingen die er over te zeggen valt, maar helemaal correct.
Neuh.. daar doe ik vandaag niet aan...quote:
't Was te proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. daar doe ik vandaag niet aan...
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eindelijk eens in 't gelijk gesteld worden.
That feels goood
Hhahahahahahahahahahhahah dat voelt helemaal niet goed, gek!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eindelijk eens in 't gelijk gesteld worden.
That feels goood
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]De rest van de dag was dat anders?
quote:
wat voelt wel goed dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hhahahahahahahahahahhahah dat voelt helemaal niet goed, gek!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |