Heb je alleen wel een nieuwe CD code nodig, die zit namelijk vast aan je account en dus aan je login naam.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:50 schreef Feriluce het volgende:
Voor Guild wars geldt dat de inlognaam en password gewoon te veranderen is
Je loginnaam etc zijn makkelijk te wijzigen. Heb het pas mijn spel aan mijn boertje gegeven dus zelf gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:23 schreef Croga het volgende:
[..]
Heb je alleen wel een nieuwe CD code nodig, die zit namelijk vast aan je account en dus aan je login naam.....
Dit kan ik dus bevestigen en ik zei het dus ook al: Alle info van Guild Wars is ingame te wijzigen. Account login,password, naam,adres,etc. Dus hoewel de code inderdaad aan het account vast zit, is alle info van dit account te wijzigen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je loginnaam etc zijn makkelijk te wijzigen. Heb het pas mijn spel aan mijn boertje gegeven dus zelf gedaan.
Oh ok ik begreep je net andersomquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Feriluce het volgende:
[..]
Dit kan ik dus bevestigen en ik zei het dus ook al: Alle info van Guild Wars is ingame te wijzigen. Account login,password, naam,adres,etc. Dus hoewel de code inderdaad aan het account vast zit, is alle info van dit account te wijzigen.
Nee, ik wil alleen verkopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Ricepuppet het volgende:
Guild Wars tegen Battlefield : Special Forces ruilen?
ehm...nee, uiteraard niet! Dat is toch veel te goedkoop. Zit ook nog een guide bij he. En die raak ik dan nooit meer kwijt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:21 schreef -bolio- het volgende:
Ben je bereid om met je prijs van guildwars te zakken naar ergens rond de 13 euro? Hij is nieuw namelijk 27 euro, zie www.play.com. Ik heb er al een maar zoek nog een account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |