Heb net een mailtje terug gehad van A&F en de jas komt niet meer terugquote:Op zondag 19 februari 2006 11:25 schreef JackRyan het volgende:
Ikzelf (3 items)
Zusje van mij (1 item)
Wank3r (2 items) betaald
Dnzl (2 items)
Ontopic (3 items) betaald!
Molluck (2 items) betaald!
KvNWH (2 items)
1 van de items van Dnzl is niet meer beschikbaar op de site van AF, dus het is even afhankelijk of de jas weer beschikbaar wordt. Hij heeft gemaild met AF, dan laat hij ook weten of zijn bestelling door gaat.
Crookedeye moet wel een rekening krijgen om het over temaken lol, maar ik zal het met die spoed knop over laten maken via internet bankieren, zodra ik de mail heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef JackRyan het volgende:
Ikzelf (3 items)
Zusje van mij (1 item) betaald!
Wank3r (2 items) betaald!
Ontopic (3 items) betaald!
Crookedeye (1 item)
KvNWH (2 items) betaald!
Mei-Li (2 items) betaald!
Het is dus nog even wachten op Crookedeye.
Is overgemaakt ik heb de screenshot naar JackRyan gestuurd dus hij zal weten dat het overgemaakt is en kan feitelijk het al bestellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Wank3r het volgende:
Straks zijn de producten niet meer leverbaar, en krijgen we dat gezeik weer.
America Today misschien, maar dan heel beperkt en wel oude collectie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef gotti90 het volgende:
weet iemand misschien iemand of ik in limburg A&F kleding kan krijgen maat niet uit of het oude collectie is of via een nederlandse site via abercrombie site is wat te duur voor me![]()
Er zijn een paar verkopers op ebay die A&F verkopen, maar daar wordt vaak veel op geboden. Meestal stopt een hoodie of vest rond de 40-60 euro.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef gotti90 het volgende:
weet iemand misschien iemand of ik in limburg A&F kleding kan krijgen maat niet uit of het oude collectie is of via een nederlandse site via abercrombie site is wat te duur voor me![]()
Is dit een semi officieel verkooppunt of verkopen ze hier namaak spullen of kopen ze het in amerika in verkopen ze het hier met een kleine winst marge.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Verder heb ik net een Nederlandse site gevonden die wat vesten aanbied voor 40-50 euro, misschien staat daar wat tussen.
Als ik zie wat ze verkopen is dit rechtstreeks spul van Ebay.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Is dit een semi officieel verkooppunt of verkopen ze hier namaak spullen of kopen ze het in amerika in verkopen ze het hier met een kleine winst marge.
Ah dus redelijk veilig om iets aan te kopen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze verkopen is dit rechtstreeks spul van Ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |