Heb net een mailtje terug gehad van A&F en de jas komt niet meer terugquote:Op zondag 19 februari 2006 11:25 schreef JackRyan het volgende:
Ikzelf (3 items)
Zusje van mij (1 item)
Wank3r (2 items) betaald
Dnzl (2 items)
Ontopic (3 items) betaald!
Molluck (2 items) betaald!
KvNWH (2 items)
1 van de items van Dnzl is niet meer beschikbaar op de site van AF, dus het is even afhankelijk of de jas weer beschikbaar wordt. Hij heeft gemaild met AF, dan laat hij ook weten of zijn bestelling door gaat.
Crookedeye moet wel een rekening krijgen om het over temaken lol, maar ik zal het met die spoed knop over laten maken via internet bankieren, zodra ik de mail heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef JackRyan het volgende:
Ikzelf (3 items)
Zusje van mij (1 item) betaald!
Wank3r (2 items) betaald!
Ontopic (3 items) betaald!
Crookedeye (1 item)
KvNWH (2 items) betaald!
Mei-Li (2 items) betaald!
Het is dus nog even wachten op Crookedeye.
Is overgemaakt ik heb de screenshot naar JackRyan gestuurd dus hij zal weten dat het overgemaakt is en kan feitelijk het al bestellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Wank3r het volgende:
Straks zijn de producten niet meer leverbaar, en krijgen we dat gezeik weer.
America Today misschien, maar dan heel beperkt en wel oude collectie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef gotti90 het volgende:
weet iemand misschien iemand of ik in limburg A&F kleding kan krijgen maat niet uit of het oude collectie is of via een nederlandse site via abercrombie site is wat te duur voor me![]()
Er zijn een paar verkopers op ebay die A&F verkopen, maar daar wordt vaak veel op geboden. Meestal stopt een hoodie of vest rond de 40-60 euro.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef gotti90 het volgende:
weet iemand misschien iemand of ik in limburg A&F kleding kan krijgen maat niet uit of het oude collectie is of via een nederlandse site via abercrombie site is wat te duur voor me![]()
Is dit een semi officieel verkooppunt of verkopen ze hier namaak spullen of kopen ze het in amerika in verkopen ze het hier met een kleine winst marge.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Verder heb ik net een Nederlandse site gevonden die wat vesten aanbied voor 40-50 euro, misschien staat daar wat tussen.
Als ik zie wat ze verkopen is dit rechtstreeks spul van Ebay.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Is dit een semi officieel verkooppunt of verkopen ze hier namaak spullen of kopen ze het in amerika in verkopen ze het hier met een kleine winst marge.
Ah dus redelijk veilig om iets aan te kopen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze verkopen is dit rechtstreeks spul van Ebay.
Dat is oude collectie die zij goedkoop inkopen, maar wel mooie kleding.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Is dit een semi officieel verkooppunt of verkopen ze hier namaak spullen of kopen ze het in amerika in verkopen ze het hier met een kleine winst marge.
Ebay vind ik veiliger, omdat je zeker weet dat je geld teruggestort wordt door paypal als er niets geleverd wordt. Dat betwijfel ik bij een "bedrijf" waar niets van bekend is waar je moet bestellen via een emailadresquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ah dus redelijk veilig om iets aan te kopen.
Is inderdaad ook wel weer waar heb die mensen van de site net even een mailtje gestuurd voor wat extra informatie kijken wat ze zullen zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ebay vind ik veiliger, omdat je zeker weet dat je geld teruggestort wordt door paypal als er niets geleverd wordt. Dat betwijfel ik bij een "bedrijf" waar niets van bekend is waar je moet bestellen via een emailadres
De reactie:quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Is inderdaad ook wel weer waar heb die mensen van de site net even een mailtje gestuurd voor wat extra informatie kijken wat ze zullen zeggen.
Ik zal nog een mailtje sturen en vragen of het kan ook over hoe ze aan de spullen komen enz.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik zou het veiliger vinden als ze ons de optie geven om via PayPal te kunnen betalen. Al denk ik dat ze wel te vertrouwen zijn.
en hier een marktplaatsadvertentiequote:**********
Volgens mij biedt paypal toch niet altijd kopersbescherming? Alleen bij items van ebay dacht ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik zou het veiliger vinden als ze ons de optie geven om via PayPal te kunnen betalen. Al denk ik dat ze wel te vertrouwen zijn.
Ja inderdaad, ook heel veel neppe polo's op ebay, ook nog van A&F zag ik laatst. 20 euro vragen voor een polo die normaal $50 kost kan gewoon niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef oelewappers het volgende:
sommige ebayers zweren echte spullen te hebben, maar je ziet er genoeg (niet allemaal) die neppe broeken verkopen van TE slechte kwaliteit en er half zo uitzien als ze moeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste CE,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik zal nog een mailtje sturen en vragen of het kan ook over hoe ze aan de spullen komen enz.
Macau is trouwens een vaag land dicht bij china dus over de betrouwbaarheid van het spul? http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/mc.html#Geoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
De spullen komen overal vandaan, maar de meeste komen uit Macau.
Vind je dat al duur? Ga hier eens in de beter kleding zaken kijken, dan vind je voor die prijs echt niet zulke mooie kleding hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Bob. het volgende:
Mooi kleren op die sitewel duur, gemiddeld 30$ voor een shirtje enz.
![]()
Heel veel A&F kleding, rechtstreeks bij A&F besteld, wordt gemaakt in Macauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:24 schreef CrookedEye het volgende:
Macau is trouwens een vaag land dicht bij china dus over de betrouwbaarheid van het spul? http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/mc.html#Geo
Betaling gaat via bankoverschrijving; zodra deze ontvangen is stuur ik het kledingstuk op en heb je het de (werk)dag erna binnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef .dot. het volgende:
Ik heb es ff op die brandsforu site een mailtje gestuurd hoelang versturen e.d. zal duren nadat betaling binnen is. Nog geen reactie terug, wil nog wel een vest bestellen daar, staat wel een leuke op. Verzendskosten vallen ook wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |