abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33983710
quote:
Ontknoping zoektocht naar vader Sabine Koning

Actrice Sabine Koning hoort donderdagavond in het televisieprogramma Spoorloos of ze haar biologische vader zal ontmoeten. Het KRO-programma ging vorig jaar op zoek naar de vader van Koning, die ruim dertig jaar geleden een relatie had met haar moeder.

De 32-jarige actrice weet weinig over haar biologische vader, behalve dat hij Richard Torres zou heten en uit Trinidad en Tobago afkomstig zou zijn. In de tijd dat haar moeder een relatie met hem had, woonde hij waarschijnlijk in New York en was hij regelmatig voor zaken in Amsterdam.

De zoektocht van vorig jaar in Trinidad en Tobago en in New York leverde niets op. Haar vader zou ook relaties hebben gehad met andere vrouwen in Nederland. Daarom deed Spoorloos in oktober een oproep voor de actrice. Op deze oproep reageerde een jongen, die haar halfbroer bleek te zijn.
Ik kan me er vaagjes wat van herinneren dat het programma ermee bezig was. Vanavond dus de ontknoping, ik ben benieuwd

[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 12-01-2006 19:14:35 (programma klopte niet :')) ]
pi_33983823
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Duiveltja het volgende:
Spoorloos verdwenen: vanavond op Nederland 2 te zien om 21:30. Ik kan me er vaagjes wat van herinneren dat het programma ermee bezig was. Vanavond dus de ontknoping, ik ben benieuwd
ik mag toch aannemen dat je hier wat programma's door elkaar husselt?
pi_33983864
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef Wup het volgende:

[..]

ik mag toch aannemen dat je hier wat programma's door elkaar husselt?
Hoe bedoel je? Ik mag aannemen dat het het programma op Nederland 2 is.
pi_33983909
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef Duiveltja het volgende:
Spoorloos verdwenen is een fictieserie van de tros of avro
pi_33983935
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

omdat "spoorloos verdwenen" gewoon een nederlandse dramaserie is
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:12:49 #6
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_33984038
............
Decisions are made by those who show up.
pi_33984068
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef Wup het volgende:

[..]

Spoorloos verdwenen is een fictieserie van de tros of avro

Nou iig vanavond op tv, maar ik zie in de online gids nergens Spoorloos staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 19:14:48 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33984131
Spoorloos wordt altijd op maandag uitgezonden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33984219
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ja en waar komt het nu op en wanneer(dat wat jij bedoelt)
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_33984220
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Spoorloos wordt altijd op maandag uitgezonden.
Vandaag zal het dan wel opgenomen worden.
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:19:09 #11
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33993096
Haar (echte, ze is geadopteerd geloof ik) vader is toch inderdaad vermist?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:38:56 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33994107
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef static het volgende:
Haar (echte, ze is geadopteerd geloof ik) vader is toch inderdaad vermist?
niet zozeer vermist, ze weet gewoon niet wie 't is...
ze heeft laatst een oproep gedaan [ja dat heb ik - toevallig - gezien.... ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:45:24 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33994422
Ohwja, dat was de vader van Regilio Tuur.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_34007264
Die oproep heb ik toendertijd inderdaad gezien. En vroeg me laatst af hoe het was afgelopen omdat ik er niks meer over had gehoord, of gezien. Ben benieuwd!
Whatever I want.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 10:12:26 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34113517
Uit de Telegraaf van vandaag:
quote:
Zoektocht Zoop-actrice in ’Spoorloos’ ten einde…

Ik wil graag weten of ik op mijn vader lijk.” Dat was voor actrice Sabine Koning (32) de belangrijkste reden om een jaar „geleden contact op te nemen met de redactie van het KROprogramma Spoorloos. Hoewel ze aan de zoektocht een halfbroer heeft overgehouden, is het slot minder happy dan gehoopt. Sabines vader blijkt al jaren geleden te zijn omgekomen bij een auto-ongeluk.

De speurders van het tv-programma kunnen zich niet herinneren ooit een vader te hebben gevonden die zo veel op zijn dochter lijkt. Tot voor kort wist Sabine hoegenaamd niets over Richard Torres, de man die begin jaren zeventig een kortstondige verhouding had met haar moeder.
Vanavond toont Spoorloos het resultaat van de oproep die de actrice in oktober deed. Daarin vertelde ze dat haar vader geboren was op Trinidad, destijds in New York moet hebben gewoond, en geregeld voor zaken naar Amsterdam kwam. De moeder van Sabine was toen serveerster in een café waar Richard vaak kwam lunchen.
Er meldde zich direct een kijkster die Sabines vader goed heeft gekend. Zij wist te vertellen dat Richard Torres zich in de jaren zeventig vestigde op Ibiza, in die tijd een favoriete bestemming onder hippies. Sabines vader was toen vermoedelijk een succesvol zakenman die het zich kon permitteren om het wat rustiger aan te doen. Helaas is het verblijf op het Spaanse eiland hem noodlottig geworden: hij stierf er in 1979 aan de gevolgen van een auto-ongeluk.
De lange zoektocht leverde echter wel een ander familielid op. Op Ibiza ontmoette Sabine recent Santi, haar twaalf jaar oudere halfbroer. Hij praatte honderduit over hun vader, die een kleurrijke figuur blijkt te zijn geweest. Torres was niet alleen een zeer charmante, nijvere zakenman, hij deed de stuntcoördinatie van films van Sergio Leone, regisseur van spaghettiwesterns zoals The Good, the Bad and the Ugly Ook in het dagelijks leven ging hij bij voorkeur over straat met cowboyhoed en dito laarzen. Richard Torres heeft vermoedelijk nooit geweten dat hij een dochter had in Nederland. Zijn zoon Santi is ervan overtuigd dat zijn vader Sabine anders met open armen zou hebben ontvangen. Want volgens hem was zijn vader echt een familieman.
Sabine is tevreden met het resultaat: „Ik ben blij dat ik het via Spoorloos heb gedaan. Ik zou niet weten hoe ik het anders had moeten doen. Ik ben vanaf de start vreselijk goed begeleid en de redactie heeft beloofd ook na de slotuitzending contact met me te houden. Of ik mijn halfbroer nog een keer ga opzoeken?” Sabine reageert nuchter: „Ik ben blij dat ik van zijn bestaan weet. Maar hij blijft natuurlijk een vreemde man. De tijd zal uitwijzen hoe ons contact zich ontwikkelt.”
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34133185
Haar overleden vader en half broer:

bron
pi_34137854
Nu dus
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 16 januari 2006 @ 21:50:03 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34138445
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Spoorloos is nu op ''tv'' en Spoorloos Verdwenen is een serie dat donderdag-avond bij de AVRO op ''tv'' te zien is !!
Dus vanavond de ontknoping van Sabine's vader Ik heb het opgenomen ..Maar dat terzijde
  maandag 16 januari 2006 @ 21:52:56 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34138555
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef PeRi het volgende:
Die oproep heb ik toendertijd inderdaad gezien. En vroeg me laatst af hoe het was afgelopen omdat ik er niks meer over had gehoord, of gezien. Ben benieuwd!
Ik heb het toen ook gezien, jammer dat ze vanavond bij Boulevard lieten zien van haar vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')