jajaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
Ik ben wat gezakt,
maar dat is niet erg. 10 februari sta ik er
zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik straks hard terug ga vallen als de echte die hard de OWS omarmen
Verwacht topdrukte tijdens vooral het schaatsen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
ik ga niet significant meer gaan posten als ik nu doe en anderen zullen dat wel doen
je bedoelt mensen die je ook nu al veel in de schaatstopics ziet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Verwacht topdrukte tijdens vooral het schaatsen.
zie je ook opeens heel andere namen, zie bijv. het darten.
ik ga dat niet redden, 2-3 bv is voor mij kansloosquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef Brahimov het volgende:
Ik stijg ook! nog. Maar, hoe leuk dit topic ook al is, eigenlijk is het mosterd vóór de maaltijd. Ik heb honger! (naar de OWS)
Ik wil trouwens ook voor de sluitingsceremonie in elk uur een post gescoord hebben. Moet kunnen![]()
ff doorzetten, en dan om 2.59 en 3.01 posten; heb je gelijk 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ga dat niet redden, 2-3 bv is voor mij kansloos
Kwantiteit is goed in de associatietopics. Elders wordt het al snel overbodig. Een reactie moet wel een beetje iets toevoegen aan een topic, imho. Meestal dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef komrad het volgende:
ik ga voorlopig voor kwantiteit hoewel ik dat ook af ga leggen tegen tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |