ongeveer 470 euro, maard dan moet je wel die huur ervan af trekken he!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Joeriii het volgende:
Hoeveel geld laat je na?
tub girlquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Post Tub Girl en je hebt wel een ban en dan kun je niet meer fok!ken
ik woensdag....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef ivetje het volgende:
Ik moet ook leren, dinsdag examen recepteren...
Hijs goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Wees vereerd:
Ik moet lenen
Lemming!
Idem hiero......quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Relneger18 het volgende:
Ik moet voor komende woensdag meer dan 500 pagina's(chemie) leren..maar ik doe geen ruk..
Ik zit alleen te fokken....en nep red bull te drinken...op mijn kamertje
kortom ik ga sterven![]()
![]()
Ik ben op vakantie geweest 1 week, anders had ik in de vakantie kunnen leren. Maar goed, ik maak gewoon een samenvatting met de dingen die ik nog niet weet en ga dat lerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik woensdag....
Diegene die heeft bepaald dat examens NA de vakantie moeten worden afgelegd..moet echt afgeschoten worden![]()
/\quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ah, een toekomstige straatvegerachja die mensen moeten we ook hebben
Dat klinkt echt zo gaar uit jouw mond!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ja, jouw vader stopt ook er natuurlijk ook een keer mee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |