Nee, kan goed het probleem zijn, maar ik ga er niet teveel aan sleutelen, door dat soort dingen heb ik al wel wat meer 'gadgets' van me kapot gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef kievit19 het volgende:
heb je al eens geprobeerd de lens schoon te maken?
was bij een kennis van me ook het probleem
Ik heb de mijne twee keer open gehad om schoon te maken en dat valt echt reuze mee. En het doet wonderen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef kievit19 het volgende:,
naja, veel succes met de verkoop iig
(je moet het apperaat nogal uit mekaar halen om bij de lens te komen dacht ik )
voor de reserve danquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Er is al 35 incl geboden.
Zie een paar reacties hierboven.
Ja, zou ik opzich wel kunnen doen, maar ik heb hem in die 2 jaar dat ik hem had maar nauwelijks gebruikt, hij staat hier een beetje stof te happen dus ik ben er het liefste vanaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef jpg97 het volgende:
In Helden zit een vent die hem voor je kan maken ( mocht je nog willen spelen ) die is goed en goedkoop
Haha, oke.quote:
Nee ik ga niet mee met een hoger bod.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Genoteerd.![]()
Niemand? Wacht tot 20 : 40.
Mail / msn me anders maar even, mail staat in profiel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, het is nu dus 20 : 40, en geen nieuwe boden boven de 50, dus gajescheren is de nieuwe eigenaar.![]()
Dit topic kan wat mij betreft op slot, ik regel het verder via de mail wel met gajescheren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |