Bijna onmogelijk, ik zou niet weten waar alles smilies zouden moeten staan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef kbeurden het volgende:
Volgens mij kan je niet die orignele codes vervangen, of je moet je hele smilies map leegooien maar vraag me niet waar die staat..
Maar als dit werkt dan verandert het alleen de weergave van de smileys voor jou. Hoewel jij dan bijv : D ziet alsquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:36 schreef Devolution het volgende:
Dacht ik iig...
Voor zover ik weet is datgene wat jij bedoelt (all standaard emoticons vervangen door customs én ervoor zorgen dat de "gesprekspartner" deze customs ook ziet) niet mogelijk..quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef fallrite het volgende:
[..]
Maar als dit werkt dan verandert het alleen de weergave van de smileys voor jou. Hoewel jij dan bijv : D ziet als, in het pakketje wat naar de ander gaat staat : D en wordt dus gewoon de MSN versie van : D weergegeven.
Dat bedoel ik; het aanpassen van je eigen .exe verandert niet de smileys die in beeld verschijnen bij de ander bij de standaard codes, naja - het lijkt me toch handiger om gewoon een prefix toets te kiezen en daar achter de bekende codes te zetten. En soms is het niet eens nodig, voor smileys waar MSN geen smiley voor heeft, zoalsquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is datgene wat jij bedoelt (all standaard emoticons vervangen door customs én ervoor zorgen dat de "gesprekspartner" deze customs ook ziet) niet mogelijk..
Dat heeft ook nietmand gezegt, je moet msn plus en stuffplug.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de opties! Ik moet nu helaas weg maar zal vanavond proberen!Msnplus alleen is iig niet voldoende (net geprobeerd).
Wel degelijk, zie mijn post;quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is datgene wat jij bedoelt (all standaard emoticons vervangen door customs én ervoor zorgen dat de "gesprekspartner" deze customs ook ziet) niet mogelijk..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:55 schreef onderjas het volgende:
Hoi, ik weet het!
Um nu je moet wel msn plus en stuffplug (plugin voor msn plus) downloaden. En in die stuffplug zit die optie!
Zeg ik dat iemand dat heeft gezegd dan? Ik had de vorige keer ook alleen msnplus dus waarom niet gewoon proberen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat heeft ook nietmand gezegt, je moet msn plus en stuffplug.
[..]
bij mij doet ie het hoor? Eventjes MSN plus downloaden + dat ding.. MSN geowon ff opnieuw opstartenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:56 schreef heaven7 het volgende:
Hoef je daar niks speciaals voor te doen? Want ik heb die msnplus 3.62 ofzo? geïnstalleerd, heb een zipfile met fokdingetjes gedownload en uitgepakt. Open "my emoticon" en dan "aanmaken" oid, als ik dan deze b.v. invoer: : D dan zegt ie dat deze al in gebruik is door een msnsmiley. Dus, wat nu?
In dit topic staan de goede's die je kunt gebruiken: Fok Smileys in MSNquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:15 schreef Camplo het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat ze de zelfde looks hebben als op Fok!?
Ik heb alleenfatsoenlijk.
De rest zijn allemaal grote lelijke pixelige .gif bestandjes![]()
MSN 7.5 en de nieuwste MSN PLUs gewoon.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef heaven7 het volgende:
Ja! De vorige keer ging het ook in 1 keer goed, nu uiteraard niet
Welke versies van alles heb jij gebruikt boem-dikkie?
Ik zoek ook een manier nu, heb nu Live (BETA) en daar werkt plus (nog) niet mee...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef heaven7 het volgende:
Hm, ik heb msn beta oid? Kan het daarom niet werken?
:\ Je weet niet meer hoe je het gedaan hebt? Beetje vreemd wel. Lijkt me dat je ergens een programma of iets dergelijks gedownload hebt om dit te bewerkstelligen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het voor mekaar nu.. ik zou het alleen echt niet nog eens kunnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |