Stoppen met dit soort topicsquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Quistis het volgende:
suggesties... op/aanmerkingen.. bring it on!!
![]()
waar kun je mod worde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef Bayer het volgende:
10 consumptiebonnen p.p.p.d.
(A's en FAs 2 meer)
Hier!quote:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:05 schreef Quistis het volgende:
goeie dekking
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:05 schreef Quistis het volgende:
..[knip..] met goeie dekking voor de tandarts??
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef Phibbels het volgende:
Ik geloof dat de vrouwelijke mods wel een hoop moeten slikken van hun mannelijke collega's.
Als ik in zo'n auto moet gaan rijden, dan pak ik wel de fiets!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Quistis het volgende:
Wat krijgen ze nu eigenlijk voor hun nobele diensten op dit grootste forum
(van Nederland, Europa de wereld... ik ben de tel kwijt)
Persoonlijk denk ik niet dat ze hier een dik salaris voor krijgen.. maar wat dan?
en wat zouden ze volgens jou moeten verdienen??
bijv. een auto van de zaak??
[afbeelding]
Dat is een ontmoedigingsbeleidquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Quistis het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat ze hier een dik salaris voor krijgen.. maar wat dan?
en wat zouden ze volgens jou moeten verdienen??
bijv. een auto van de zaak??
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat is een ontmoedigingsbeleid![]()
* renz0r mod wilt wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:56 schreef Quistis het volgende:
[..]
[afbeelding]
beter zo?? nu weer ontopic?? ja?? goed?? mooi!
![]()
Zonder logo graagquote:Op maandag 16 januari 2006 09:56 schreef Quistis het volgende:
[..]
[afbeelding]
beter zo?? nu weer ontopic?? ja?? goed?? mooi!
![]()
net of jij nee zou zeggen tegen een AM als er een logo opstaatquote:
Nou nee, maar ik zou het logo er wel meteen afhalenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net of jij nee zou zeggen tegen een AM als er een logo opstaat![]()
kan niet ... airbrushquote:Op maandag 16 januari 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zou het logo er wel meteen afhalen.
Fuck datquote:Op maandag 16 januari 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mag niet staat in je arbeidsvoorwaarde van fok
Dit dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef Biancavia het volgende:
De verdienste is voornamelijk geklaag, gezeur en een trap na.
Klinkt alsof je het helemaal niet naar je zin hebt als modquote:
Ik heb het prima naar m'n zin.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:15 schreef thefunny het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het helemaal niet naar je zin hebt als mod![]()
Daar gaat je kerstbonus.quote:
Als je langer dan een jaar mod bent pas.quote:
Anders krijg je een paasstol, ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je langer dan een jaar mod bent pas.
Beter dat ik die in Januari verspil, dan in December.quote:
Gelukkig bestaat die eis niet op de weblog.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat stond niet in de algemene voorwaardenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je komende.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Beter dat ik die in Januari verspil, dan in December.
Kleine letters. Op de achterkant, onder het nietje.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat stond niet in de algemene voorwaarden!
* ijsmeis verscheurt het!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kleine letters. Op de achterkant, onder het nietje.
Ik denk dat een flink aantal collega's blijer zouden zijn met de inhoud daarvan.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een hendig sjieke slip.
[afbeelding]
In wat voor tent werk jij?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat een flink aantal collega's blijer zouden zijn met de inhoud daarvan.
De mannelijke collega's wel te verstaan he!
Er is dus een MOD-plaats vrij in PUB?quote:
daar trek je je toch niets vanaanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat stond niet in de algemene voorwaarden!
Je vergeet SESquote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er is dus een MOD-plaats vrij in PUB?.
moet ik dit nu gaan lekken in het "lek hier crew info" topic??quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat een flink aantal collega's blijer zouden zijn met de inhoud daarvan.
Modden is voor homo's?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat maar... Was een vage gedachtenkronkel van mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Modden is voor homo's?
Ow, je bedoelt dat ze een kleine piemel hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat maar... Was een vage gedachtenkronkel van mij.
heb je ooit wel eens gehoord van het spreekwoordquote:Op maandag 16 januari 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat ze een kleine piemel hebben
Ach, julie collega Tjabbo komt daar in ieder geval openlijk voor uit
een foto van een goed gevulde onderbroek ---> een opmerking dat veel mods de inhoud van de goedgevulde onderbroek zouden willen hebben --> de mededeling dat mods niet per definitie homosexueel zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Quistis het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens gehoord van het spreekwoord
'Waar het hart vol van is loopt de mond van over'??
hoe kwam jij hier in zo ineens op.... vraag ik me dan af.... wel een beetje![]()
yo! k' heb em weer... de rooie draad! thanxxxxxquote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een foto van een goed gevulde onderbroek ---> een opmerking dat veel mods de inhoud van de goedgevulde onderbroek zouden willen hebben --> de mededeling dat mods niet per definitie homosexueel zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |