dus als je een smilie wilt gebruiken als dezequote:Gave smilies hebben jullie! Mag ik die gebruiken?
Dat hangt er maar helemaal vanaf welke smilies je wilt gebruiken. Sommige zijn namelijk copyrighted en die mag je niet zomaar overnemen.
[...]
Wil je één van bovenstaande smilies gebruiken, stuur dan een mailtje naar de maker ervan.
dat kan ook, ik vind het alleen zo apart...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet die smileys overal man, jat ze gewoon van de sites die ze weer van Fok! hebben geleend.
Ze zijn misschien dóór Fok!kers gemaakt?quote:en vraag 2: hebben jullie dat wel gedaan?
Doe eens voor de grap!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
zal ik ze gewoon mailen?
ja, maar er staat toch: ze zijn gecopyright. je zou ze dus niet mogen gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
en vraag 2: hebben jullie dat wel gedaan?
Ze zijn misschien dóór Fok!kers gemaakt?
goed ideaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
of zullen we met zijn allen een standaardmail opstellen en die dan naar de makers sturen?
1] Jat ze.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja, maar er staat toch: ze zijn gecopyright. je zou ze dus niet mogen gebruiken
okee, done:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe eens voor de grap!![]()
okee, heeft er iemand goede writeskillz?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef master_X het volgende:
[..]
goed ideavindt die vast leuk want zo zijn de regels he ...
ik zal het hier neerzettenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef B_BOY het volgende:
ben benieuwd op de reactie.
Jij kan pas goeie mailtjes sturen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
okee, done:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1109561758-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
dat staat er niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik denk dat als jij de smilies voor een niet-commerciële site wil gaan gebruiken, dat Fok! daar niet zo moeilijk over doet. En overigens de normalesmilies zijn officieël van Tweakers.net BV.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij kan pas goeie mailtjes sturen!![]()
L-E-Z-E-Nquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
okee, heeft er iemand goede writeskillz?
mijn mail is namelijk niet iets moois geworden...
dat mag volgens mij al helemaal niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:18 schreef Skaai het volgende:
Sugababes.nl gebruikt de smilies ook zelfs.
hmm.. dat zou ook kunnen,het is ander niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Jongje mag ze niet opslaan ofzo en dan als msn icoon gebruiken, dat bedoelen ze denks
Het is ook niet waar.quote:
Dat valt dacht ik onder privé gebruik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Jongje mag ze niet opslaan ofzo en dan als msn icoon gebruiken, dat bedoelen ze denks
okee.. sorry kan je me vergevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zei: "Ik denk dat Fok! niet zo moeilijk zou doen". Dus,
Ze bedoelen dat je niet de smileys mag afdrukken en je dan daar op af gaat rukken. Streng tegen de regels. Als ze daar achter komen sturen ze Peter R. de Vries op je af.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
hmm.. dat zou ook kunnen,het is ander niet echt duidelijk.
wat bedoelen ze nou?
Ja hoor, van mij mag je. Maar aan Knut's post te zien heb ik ook nog eens is ongelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
okee.. sorry kan je me vergeven
mocht wel toch?
Maar wanneer je het aan iemand anders laat zien, kan deze het kopieren dus....quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat valt dacht ik onder privé gebruik.
Echt wel, dat zie je tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Guidow het volgende:je gaat die lui toch niet mailen of je hun smilies mag gebruiken
hey!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Guidow het volgende:je gaat die lui toch niet mailen of je hun smilies mag gebruiken
Klaag m aan danquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]
hey!
ik hebgemaakt! en je hebt niet gevraagd of je 'm mocht gebruiken
zo is t nou goed dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]
hey!
ik hebgemaakt! en je hebt niet gevraagd of je 'm mocht gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |