dus als je een smilie wilt gebruiken als dezequote:Gave smilies hebben jullie! Mag ik die gebruiken?
Dat hangt er maar helemaal vanaf welke smilies je wilt gebruiken. Sommige zijn namelijk copyrighted en die mag je niet zomaar overnemen.
[...]
Wil je één van bovenstaande smilies gebruiken, stuur dan een mailtje naar de maker ervan.
dat kan ook, ik vind het alleen zo apart...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet die smileys overal man, jat ze gewoon van de sites die ze weer van Fok! hebben geleend.
Ze zijn misschien dóór Fok!kers gemaakt?quote:en vraag 2: hebben jullie dat wel gedaan?
Doe eens voor de grap!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
zal ik ze gewoon mailen?
ja, maar er staat toch: ze zijn gecopyright. je zou ze dus niet mogen gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
en vraag 2: hebben jullie dat wel gedaan?
Ze zijn misschien dóór Fok!kers gemaakt?
goed ideaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
of zullen we met zijn allen een standaardmail opstellen en die dan naar de makers sturen?
1] Jat ze.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja, maar er staat toch: ze zijn gecopyright. je zou ze dus niet mogen gebruiken
okee, done:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe eens voor de grap!![]()
okee, heeft er iemand goede writeskillz?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef master_X het volgende:
[..]
goed ideavindt die vast leuk want zo zijn de regels he ...
ik zal het hier neerzettenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef B_BOY het volgende:
ben benieuwd op de reactie.
Jij kan pas goeie mailtjes sturen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
okee, done:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1109561758-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
dat staat er niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik denk dat als jij de smilies voor een niet-commerciële site wil gaan gebruiken, dat Fok! daar niet zo moeilijk over doet. En overigens de normalesmilies zijn officieël van Tweakers.net BV.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij kan pas goeie mailtjes sturen!![]()
L-E-Z-E-Nquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
okee, heeft er iemand goede writeskillz?
mijn mail is namelijk niet iets moois geworden...
dat mag volgens mij al helemaal niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:18 schreef Skaai het volgende:
Sugababes.nl gebruikt de smilies ook zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |