Tapijt, nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vloerbedekking? had je het koekje eerst in je thee/koffie gesopt?
Die andere titel was idd beter...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kutmod.
welke andere?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die andere titel was idd beter...
Iets met kanker en sterf geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
R.I.P. aan de nabestaanden.
Jouw beleving staat dan ook gelijk aan die van een kind met het Down syndroom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
!
Weet je dat zeker, want die zijn niet dood in mijn beleving![]()
Down, Fortes!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Jouw beleving staat dan ook gelijk aan die van een kind met het Down syndroom.
Goed plan, ik ga het proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:29 schreef master_X het volgende:
snel pak een rietje dan kan je hem mischien nog opzuigen
Krijg ik nou met iedereen aan de haal op dit forum ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Jouw beleving staat dan ook gelijk aan die van een kind met het Down syndroom.
Wat wil je hiermee zeggen ? Dat Talpa de schuld is aan het ik laat mijn koekje vallen en rijd er met de bureaustoel overheen syndroom ?quote:
Chokantjes van het merk Brillant, 0,99 euro in de C1000.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:33 schreef sr_firewire het volgende:
Welk koekje en welke stoel was het(merk en type aub). Dan zal ik dit bij de consumentenbond aankaarten.
Talpe (quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen ? Dat Talpa de schuld is aan het ik laat mijn koekje vallen en rijd er met de bureaustoel overheen syndroom ?
Neo-Nazi's natuurlijk, het was immers een zwart koekjequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef Aurelianus het volgende:
Welke etnische minderheid zit hier achter? Ik heb zo al mijn vermoedens, maar goed.
Ach, dat wordt weer doodgezwegen en onder het tapijt geveegd door de linkse media.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef Aurelianus het volgende:
Welke etnische minderheid zit hier achter? Ik heb zo al mijn vermoedens, maar goed.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''GODVERDOMMEKUTKANKERHOERENSTERF.''
En Cohen zal wel weer een kopje thee gaan drinken met de stoel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:37 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ach, dat wordt weer doodgezwegen en onder het tapijt geveegd door de linkse media.
Misselijk grapje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef bemeall het volgende:
"And that's the way the cookie crumbles"
Pappen en nathouden in optima forma.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Cohen zal wel weer een kopje thee gaan drinken met de stoel..
nerveuze kutnicht met je smileysquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Krijg ik nou met iedereen aan de haal op dit forum ofzo![]()
4e topic, waarin ik een opmerking maak en die dan vervolgens teruggekopt krijg![]()
Heerlijk![]()
Maar goed, je moeder heeft het al moeilijk zat, met zo'n raamsnol in de familie![]()
Typisch de slinkse kerk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Pappen en nathouden in optima forma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |