Nee jij maakt hier ff een intelligente postquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Breemz het volgende:
aaahaaa WAT WAT WAT een LOOOSER!!! oh dit is echt erg WAT EEN NERD!!!
AAAAH hij is echt echt echt ongelovelijk ZIELIG!!!
zelfs op de fokradio wordt hij nog genept wat een pannenkoek!!
Hahhaha, ik denk eerder dat jij een mongool bent want dat was een kloon het was namelijk: Maikuuuul jah, dat zijn 4u's dus een kloon.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Koenz0r het volgende:
Maikuuul. Het kind met 47 chromosomen. Kijk maar naar zijn vuurwerk filmpje.
"Boah!! Huhu!!11hhuhuuhuhuhuhu"
Klinkt hetzelfde als zo een mongool die communiceert zonder zijn rolstolknopjes met "Ik wil eten"
welk vuurwerkfilmpje?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Koenz0r het volgende:
Maikuuul. Het kind met 47 chromosomen. Kijk maar naar zijn vuurwerk filmpje.
"Boah!! Huhu!!11hhuhuuhuhuhuhu"
Klinkt hetzelfde als zo een mongool die communiceert zonder zijn rolstolknopjes met "Ik wil eten"
Ik zeik hem niet af drijf alleen de spot met z'n limburgse sjieke accentquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef Repeat het volgende:
Waar slaat dit op? Waarom is het nodig om zomaar iemand te gaan afzeiken die jou niks misdaan heeft.
Das hendig onaardigquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zeik hem niet af drijf alleen de spot met z'n limburgse sjieke accent![]()
Jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
maikuuul heeft een Maastrichs accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |