Denk het nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch wisselgeld voor Playboy?
Of willen die haar niet
Nee, geen grapje. Hij had Dido zelfs aan de telefoon en die wil dus echt helemaal uit de kleren en echt alles (dat zei ze met nadruk) laten zien voor 5000 euro.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
Lijkt me stug, "grapje" van Ruud vermoed ik..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen grapje. Hij had Dido zelfs aan de telefoon en die wil dus echt helemaal uit de kleren en echt alles (dat zei ze met nadruk) laten zien voor 5000 euro.
Kunnen we mooi zien of Dido een kale poes heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen grapje. Hij had Dido zelfs aan de telefoon en die wil dus echt helemaal uit de kleren en echt alles (dat zei ze met nadruk) laten zien voor 5000 euro.
Dat heb ik dus ook even gemist. Misschien wel op de site van ruuddewild. Daar staan wel meer foto's.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:29 schreef Gert het volgende:En waar zouden die foto's dan getoond gaan worden?
Ze kan misschien beter samen met Roel een 'uitgelekte' homevideo uitbrengen zoals Hilton of andersonquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naakt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:44 schreef rufox het volgende:
Dido,
Als je dit leest:
Ik vind je een hele leuke / lekkere meid, heb je een zakelijk adres?
Ik wil je wel inhuren om mijn feestje op te fleuren??
Zoiets moet je niet zeggen, als je zelf ook geen borsten hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik ben niet dolenthousiast...
En idd, ze had toch geen tieten
Ze is wel mooi, maar zelf ook niet rijkelijk bedeeldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet zeggen, als je zelf ook geen borsten hebt.
Ik heb godzijdank ook geen borsten, maar ik mag toch zeker wel commentaar hebben op platte vrouwen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Zoiets moet je niet zeggen, als je zelf ook geen borsten hebt.![]()
Misschien kun je dat dan ook even in het Roel topic zetten, die schijnt zo af en toe hier wel te zijn alhoewel ik het betwijfel of hij terug leestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:44 schreef rufox het volgende:
Dido,
Als je dit leest:
Ik vind je een hele leuke / lekkere meid, heb je een zakelijk adres?
Ik wil je wel inhuren om mijn feestje op te fleuren??
Mensen zijn zo dom..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Ze is wel mooi, maar zelf ook niet rijkelijk bedeeld
Cupje B is voor mij voldoende
Haha vind je dat niet een beetje dom van jezelf? Kritiek geven op mensen met weinig borst, terwijl je zelf ook niets hebt? De pot verwijt de ketel. Als je het mij vraagt is dat gewoon jaloezie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef Pinball het volgende:
Ik heb godzijdank ook geen borsten, maar ik mag toch zeker wel commentaar hebben op platte vrouwen?
Als jij borsten had zou je jezelf de hele tijd betastenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank ook geen borsten, maar ik mag toch zeker wel commentaar hebben op platte vrouwen?![]()
Jij hebt toch ook commentaar op domme mensen? Dus je doet het zelf ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mensen zijn zo dom..
[..]
Haha vind je dat niet een beetje dom van jezelf? Kritiek geven op mensen met weinig borst, terwijl je zelf ook niets hebt? De pot verwijt de ketel. Als je het mij vraagt is dat gewoon jaloezie.
Aangezien wij het er nooit echt over gehad hebben neem ik aan dat dit projectie is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Annelies-G het volgende:
Als jij borsten had zou je jezelf de hele tijd betasten
Dat is inderdaad een bekend fenomeen. Maar het schijnt wel dat knappe vrouwen daar een stuk minder last van hebben.quote:Dikke tieten is ook neit alles hoor, vaak denken mannen dat je borsten terug kunnen praten :p
Eh nee...niet echt....wij "mannen" kijken graag juist omdat we weten dat er geen geluid uit komt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Annelies-G het volgende:
Dikke tieten is ook neit alles hoor, vaak denken mannen dat je borsten terug kunnen praten :p
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eh nee...niet echt....wij "mannen" kijken graag juist omdat we weten dat er geen geluid uit komt.![]()
Wat denk jezelf, als ik een lul had zou ik nog proberen mezelf te pijpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aangezien wij het er nooit echt over gehad hebben neem ik aan dat dit projectie is?
Zou jij heel de dag aan je lul zitten als je er 1 had?
[..]
Dat is inderdaad een bekend fenomeen. Maar het schijnt wel dat knappe vrouwen daar een stuk minder last van hebben.![]()
heb het geprobeerd, maar het gaat nogal lastigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat denk jezelf, als ik een lul had zou ik nog proberen mezelf te pijpen
Ooooooooo jij bent er zo een, vrouwen zijn niet ongesteld maar hebben hun werkbank in de meniequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eh nee...niet echt....wij "mannen" kijken graag juist omdat we weten dat er geen geluid uit komt.![]()
Wehehehehee Manu, stofzuiger derop een optie????quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het geprobeerd, maar het gaat nogal lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |