Nope....dat is um niet...ook al zie je de voorkant niet; zie je toch dat het hier om een matig aantrekkelijk persoon gaat........iemand die met zo weinig bil toch al neigt naar putjes hoort mijn inziens met het gezicht afgedekt in de rubriek "anybody" van de Viva, maar geenzins in een mannenrukblad.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope....dat is um niet...ook al zie je de voorkant niet; zie je toch dat het hier om een matig aantrekkelijk persoon gaat........iemand die met zo weinig bil toch al neigt naar putjes hoort mijn inziens met het gezicht afgedekt in de rubriek "anybody" van de Viva, maar geenzins in een mannenrukblad.![]()
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Buiten die paardenkop boeit dat lichaam mij ook voor geen meter.![]()
De persoon in dat lichaam heeft mij mateloos geergerd met haar beperkte woordenschat, haar gigantische gebrek aan inschattingsvermogen, haar egoistische gedrag en het voortdurend zoeken naar bevestiging.
"Ja echt? Goh wat leuk!"![]()
Recalcitrante.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Dido zat wel steeds te solliciteren naar veren om in haar eigen reet te stoppen, maar ik vond het wel zielig voor haar dat Chantal haar zo hard aanpakteRoel vond ik vanaf het begin al de tofste zeker door zn kennis en zn reconsitrante (schrijf je vast anders) gedrag, later werd ie wel een softie
![]()
(pfoe 'n hoop sarcastische reacties mogelijk hier... ) Nee laat maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]met die billen is niets mis.
Maar ze heeft niet de juiste uitstraling voor ordi rukfoto's en dan zijn ze ook nog eens lelijk genomen.
Toch, ik zou het moede hoofd best eens op deze manier ter rust willen vlijen.![]()
[afbeelding]
Komt dat uit de FHM?quote:
Heeuh Roelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:25 schreef deMachinist het volgende:
Haha...Wat een commentaar allemaal! Hier een berichtje van Roel... Ik weet dat Dido deze foto ook totaal niet mooi vind... De andere fotoos vind ik ook veel mooier... En nee er is niet mee geknutselt...De foto met die kettingen is mijn favoriet... Ik wil Dido ook in de playbopy!!!
Groeten Roel...
Foto is idd niet de mooiste maar durf te wedden dat er zat meiden zijn die een moord doen voor zo'n lichaamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:25 schreef deMachinist het volgende:
Haha...Wat een commentaar allemaal! Hier een berichtje van Roel... Ik weet dat Dido deze foto ook totaal niet mooi vind... De andere fotoos vind ik ook veel mooier... En nee er is niet mee geknutselt...De foto met die kettingen is mijn favoriet... Ik wil Dido ook in de playbopy!!!
Groeten Roel...
Wat een nijd zeg.. De ziekelijke jaloezie spat er vanaf ! :-Dquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope....dat is um niet...ook al zie je de voorkant niet; zie je toch dat het hier om een matig aantrekkelijk persoon gaat........iemand die met zo weinig bil toch al neigt naar putjes hoort mijn inziens met het gezicht afgedekt in de rubriek "anybody" van de Viva, maar geenzins in een mannenrukblad.![]()
Nou!! Ik durf te wédden dat Jappie zélf wilde dat hij zulke billen had!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een nijd zeg.. De ziekelijke jaloezie spat er vanaf ! :-D
Dan word ik heaumeauxquote:Op maandag 20 februari 2006 11:54 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou!! Ik durf te wédden dat Jappie zélf wilde dat hij zulke billen had!!![]()
![]()
Yupzz...that's me........een en al nijd en jaloezie.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een nijd zeg.. De ziekelijke jaloezie spat er vanaf ! :-D
Maar dat zegt toch niks over het jaar waarop de foto gemaakt is toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef APK het volgende:
Hé scanman, er staat 'leren bank' op die onderste foto!![]()
Nee, die lui hebben het een stuk beter aangepakt, ik zie die bank niet eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef Mike1964 het volgende:
Maar dat zegt toch niks over het jaar waarop de foto gemaakt is toch?
Ik zeg áls jij net zo'n kontje als Dido zou hebben. Wees gerust, die heb jij niet. Scheelt minstens 4 kilo vlees en een vuilniszak vol met haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aftaaien kwee.....ik zag je vorige keer ook wel verlekkerd kijken hoor.![]()
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
Op die bovenste foto hoor ik haar gewoon "Écht? Wat leuk!"Zeggen.
En waar je die geile SM-kettingen kunt kopen dat staat er dan weer niét bij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die lui hebben het een stuk beter aangepakt, ik zie die bank niet eens.
In vind die tweede foto toch ook wel erg prettigquote:
Persoonlijk ga ik voor de derde....heb het niet zo op kettingen en dat soort dingen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In vind die tweede foto toch ook wel erg prettig
Ik heb deze van een andere site. Geen idee of er nog meer zijn. Zodra ik er meer tegen kom, plaats ik ze wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik voor de derde....heb het niet zo op kettingen en dat soort dingen...
Maarre...heb je er nog meer Scan? Of zijn dit ze allemaal?![]()
tijd niet gezien trouwens? Alles goed?
Tja....het is hier een soort van BB5 heimwee gebeuren. Lees wel graag mee en ontdek ondertussen dat er op FOK nog veel meer leuke dingen zijn. Ik kijk wel uit naar BB6, als het er komt tenminste.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze van een andere site. Geen idee of er nog meer zijn. Zodra ik er meer tegen kom, plaats ik ze wel.
En die kettingen doen het voormij ook niet, maar de achterkant van Dido op deze foto wel
En ja, alles is goed verder. Ik ben hier een tijd niet geweest. Ik werd een beetje moe van dat gezever in het Tanja topic... en nu ook nog een Roel topic geloof ik
O RLY?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
Op die bovenste foto hoor ik haar gewoon "Écht? Wat leuk!"Zeggen.
Jammer dat ze geen kousen aan heeft op de onderste foto. Dan zouden die jarretelles wat meer tot hun recht komen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg áls jij net zo'n kontje als Dido zou hebben. Wees gerust, die heb jij niet. Scheelt minstens 4 kilo vlees en een vuilniszak vol met haar.![]()
Nee, je CU2-foto rond laten slingeren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..].....had ik de wc deur open laten staan?
![]()
![]()
Kap nou....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je CU2-foto rond laten slingeren.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom je hier om te rukken, krijg je ditquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is toch wisselgeld voor Playboy?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net op de radio in het programma van Ruud de Wild, dat Dido zich helemaal naakt willaten fotograferen voor 5000 euro. Ruud is nu bezig dat geld in te zamelen ofzo...
5.000 Euro? Wat een schijntje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net op de radio in het programma van Ruud de Wild, dat Dido zich helemaal naakt willaten fotograferen voor 5000 euro. Ruud is nu bezig dat geld in te zamelen ofzo...
Ja, dat ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |