Is toch goed dan, wij vermaken ons ook primaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef Adamica1 het volgende:
Ik ben een ramptourist. Niet dat ik ergens ga kijken als er een ongeluk is gebeurt ofzo.
Nee... Ik zet mijn computer aan en ik ga naar fok.nl
Heerlijk om al die zielepoten hier te zien klagen of denken dat ze God zelve zijn.
En hops,.. met een paar zielige reacties van mezelf erbij en het wordt hier gewoon echt tragisch.
Geweldig.. Vermaak ten top.![]()
Dat bedoel ik dus maar. Heerlijk zo een miep.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Dirktator het volgende:Infinitief: gebeuren Stam: gebeur- 't Kofschip bevat geen r voltooid deelwoord: gebeurd
![]()
Triest, hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef Adamica1 het volgende:
Ik ben een ramptourist. Niet dat ik ergens ga kijken als er een ongeluk is gebeurt ofzo.
Heerlijk om al die zielepoten hier te zien klagen of denken dat ze God zelve zijn.
En hops,.. met een paar zielige reacties van mezelf erbij en het wordt hier gewoon echt tragisch.
Geweldig.. Vermaak ten top.![]()
Heb je niks beters te doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef Adamica1 het volgende:
...
Je moet deze meneer natuurlijk wel laten geloven dat alles wat hier gezegd wordt waar is. Anders is deze oppermachtige heer zijn vermaak uurtje kwijt. Waar wij tevens ook weer om kunnen lachen omdat er schijnbaar mensen zijn die denken dat het inderdaad allemaal waar is wat hier op FoK wordt gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Geesoes het volgende:
Fok! is toch bloedserieus?
Haha heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Dirktator het volgende:Infinitief: gebeuren Stam: gebeur- 't Kofschip bevat geen r voltooid deelwoord: gebeurd
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Adamica1 het volgende:
Ik heb jouw vaker gezien met je zielige filmpje Biogarde... jakkes.... Natuurlijk is het best humor om dan net te doen zo iemand serieus te nemen.
Weet ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:26 schreef Adamica1 het volgende:
Hoe kan ik me in een hoekje gedreven voelen door iemand met een smerig filmpje endie het over druipers heeft Biogarde.
zeik dan niet lul...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:44 schreef Adamica1 het volgende:
Ik denk dat jullie alles wat minder serieus moeten nemen..Zeker mij want ik ben net zo een zielepoot als jullie. Ik maak me alleen wat minder druk om dingen hahaha (minder = niet)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:40 schreef Adamica1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus maar. Heerlijk zo een zoeen miep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |