weet je dat groentenmaskers heel goed voor je huid zijn ?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:19 schreef Igraine het volgende:
leuke foto's van Sanne!
Idd, lacht Maria ook weleens niet?
[afbeelding]
Lekker joh, Lentegroenten!
was de licht invalquote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef Martineke het volgende:
zie ik het nu goed en heeft Sanne een beetje rossig haar? of was het de lichtinval?
leuke fotoos hoor
Lief hequote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef Ireth het volgende:
Ow Edje, wat een mooie ogen heeft Sanne zeg!
Bij de fotograaf was dat geen probleem alleen thuis,ha ha ha haquote:Op maandag 23 januari 2006 07:54 schreef lady-wrb het volgende:
en nou openhouden die ogen, he sanne?
leuke foto's edje
uhm, ze heeft altijd heel erg lang haar gehad maar heeft het nu afgeknipt. Op de foto is een string nephaar precies in de goede kleurquote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
QueenR wat heeft je dochter lang haar!!!
Jolie in feestjurk![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
De rest van de foto's ziet er zo uitze bleef maar draaien!
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
Little Angel: wat een schatje!!!!!!
Igraine, wat groot al! Zit er pokon door dat lentegroentje!![]()
Mooie kindjes QueenR! Volgens mij is je zoontje een onwijs pretlettertje!
Jolie, wat ben je een mooi prinsesje!
Mijn pippi
[afbeelding]
Grobbebol!
[afbeelding]
Ahh lief kindje! Net zoals de rest hierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
Little Angel: wat een schatje!!!!!!
Igraine, wat groot al! Zit er pokon door dat lentegroentje!![]()
Mooie kindjes QueenR! Volgens mij is je zoontje een onwijs pretlettertje!
Jolie, wat ben je een mooi prinsesje!
Mijn pippi
[afbeelding]
Grobbebol!
[afbeelding]
* hart breekt *quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:20 schreef bixister het volgende:
(...)gisteren stond Anna bij de tafel en liep Piet naar haar toe, gaf een kusje en zei "ik bescherm je wel!"![]()
(dat zegt G vaak tegen ze)
Mooi he? ;-) Was alweer lang geleden dat ik hier wat van me had laten horen, dus het werd hoog tijd. Komende weken zal ik wel wéér niet langskomen, aangezien we de hele maand februari aan het verbouwen zijn.... *zucht*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef melonovy het volgende:
Hey Wiseguy, long time no see, wat een lekker moppie is Dione!Prachtige foto ook, lekker roze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |