quote:Joh Tex dan haal ik hem zelf wel, mooie smoes om daar een keer heen te gaan. Kun jij Bix's spulletjes voor LB meenemen
Ik ook hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef bixister het volgende:
mooie myrthe (&) foto's weer.ik vind 't zo indrukwekkend dat ze al gewoon los staat & loopt!
![]()
Ja zeker weten Tan, d'r zit een kop op zeggen ze bij het consternatieburoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef Tan het volgende:
Myrthe wat ben jij een mooi meisje! Ook al zo'n vlotte tante dus, hou je maar vast ladybos, Junah liep ook al met iets meer dan tien maanden en dat is inmiddels echt de regste van allevier. Ik heb zó mijn handen vol aan haar!! Gevaarlijke stuntvrouw hoor en aan die ondeugende oogjes te zien heb jij er ook zo-eentje die precies weet wat ze wil.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lief
je kijkt er wel een beetje boos bij Joliequote:Op zondag 15 januari 2006 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
Sara is echt een leuk rond bolletjeGnoompje wat wordt je dochter ineens al groot!
Toekomstige ballerina?![]()
[afbeelding]
Ja dat klopt!!! Ik was er nog nooit geweest, maar het is echt een aanrader!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef coolbabe het volgende:
Ik wil Jolie hebben![]()
Stiekemurd, is dat bij Delftse Hout?
Je bent er bekend?quote:
Het schijnt af te zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 09:46 schreef Tan het volgende:
[..]
Je bent er bekend?Was best leuk, maar het is daar wel weer op z'n Helders hoor. De opzet is leuk, de afwerking een blamage. Of is dat hele Cape Holland nog niet 'af'?
doet Ela ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef bixister het volgende:
anna is dol op knoppen.![]()
[afbeelding]
Ik kwam daar vroeger echt heel vaak. WIl er van de zomer weer een keer heen als de waterspeeltuin open isquote:Op maandag 16 januari 2006 08:42 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja dat klopt!!! Ik was er nog nooit geweest, maar het is echt een aanrader!!!
ideetje voor een meet?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:55 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik kwam daar vroeger echt heel vaak. WIl er van de zomer weer een keer heen als de waterspeeltuin open is
Jemig, ik vind het echt niet verwonderlijk dat het bijna failliet isquote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Het schijnt af te zijnmaar heeft ook al weer op het randje vane en failliesement gestaan, er is nog een onderzoek lopende ivm fraude en weet ik veel wat nog meer. De raad van burgemeesters en wethouders is uitelkaar gevallen door Cape Holland en nog meer van die ellende hier. Het basketbalteam van CH is iig wel al failliet. ik heb zelfs nog gesolliciteerd bij die ballorig
![]()
Zeker ze wordt in april al weer 5. Gaat erg hard hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
Sara is echt een leuk rond bolletjeGnoompje wat wordt je dochter ineens al groot!
Ikke ook! Dat idee houden we even vast tot het beter weer wordt.quote:
Jaaa gezelliequote:Op maandag 16 januari 2006 10:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ikke ook! Dat idee houden we even vast tot het beter weer wordt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Jong geleert, is oud gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jessie!!! Joehoe!! Hier heeft Morgaine dat joggingpakje aan in maat 98en hij zit perfect !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, die van jou zijn ook alweer heel grootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Jonnetje het volgende:
Jessai en Junah! Wat zijn jullie alweer groot!
Aaaaaaaaaaah Tan kom je je mooie kinderen weer wat vaker showen?
Hiehie ik dacht dat je dezequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Belana het volgende:
nee weet ik wel, maar ik dacht ff "me and my big mouth"
weet je dat groentenmaskers heel goed voor je huid zijn ?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:19 schreef Igraine het volgende:
leuke foto's van Sanne!
Idd, lacht Maria ook weleens niet?
[afbeelding]
Lekker joh, Lentegroenten!
was de licht invalquote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef Martineke het volgende:
zie ik het nu goed en heeft Sanne een beetje rossig haar? of was het de lichtinval?
leuke fotoos hoor
Lief hequote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef Ireth het volgende:
Ow Edje, wat een mooie ogen heeft Sanne zeg!
Bij de fotograaf was dat geen probleem alleen thuis,ha ha ha haquote:Op maandag 23 januari 2006 07:54 schreef lady-wrb het volgende:
en nou openhouden die ogen, he sanne?
leuke foto's edje
uhm, ze heeft altijd heel erg lang haar gehad maar heeft het nu afgeknipt. Op de foto is een string nephaar precies in de goede kleurquote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
QueenR wat heeft je dochter lang haar!!!
Jolie in feestjurk![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
De rest van de foto's ziet er zo uitze bleef maar draaien!
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
Little Angel: wat een schatje!!!!!!
Igraine, wat groot al! Zit er pokon door dat lentegroentje!![]()
Mooie kindjes QueenR! Volgens mij is je zoontje een onwijs pretlettertje!
Jolie, wat ben je een mooi prinsesje!
Mijn pippi
[afbeelding]
Grobbebol!
[afbeelding]
Ahh lief kindje! Net zoals de rest hierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
Little Angel: wat een schatje!!!!!!
Igraine, wat groot al! Zit er pokon door dat lentegroentje!![]()
Mooie kindjes QueenR! Volgens mij is je zoontje een onwijs pretlettertje!
Jolie, wat ben je een mooi prinsesje!
Mijn pippi
[afbeelding]
Grobbebol!
[afbeelding]
* hart breekt *quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:20 schreef bixister het volgende:
(...)gisteren stond Anna bij de tafel en liep Piet naar haar toe, gaf een kusje en zei "ik bescherm je wel!"![]()
(dat zegt G vaak tegen ze)
Mooi he? ;-) Was alweer lang geleden dat ik hier wat van me had laten horen, dus het werd hoog tijd. Komende weken zal ik wel wéér niet langskomen, aangezien we de hele maand februari aan het verbouwen zijn.... *zucht*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef melonovy het volgende:
Hey Wiseguy, long time no see, wat een lekker moppie is Dione!Prachtige foto ook, lekker roze!
Ja, dat hoor ik wel vaker. Ze is wat fijner gebouwd, maar ze lijkt inderdaad wel op hemquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef LadyS het volgende:
Tan, als je zou zeggen dat het Jessai was, zou ik het ook geloven(staartjes buiten beschouwing gelaten natuurlijk
)
OMGquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef Tan het volgende:
Even ter vergelijking: een foto van Jessai op ongeveer dezelfde leeftijd:
[afbeelding]
Ja, deze wel, die ander is Junah wel hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
OMG
ik scrollde naar beneden en ik miste een paar reacties, blijkt dus dat dit een foto van jessai is![]()
![]()
en niet van Junah
Ja was leuk om jullie te zien inderdaad en om met Jolie te spelen "wow" "wow" hihiquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
Leuke foto's van Myrthe d'r verjaardag! Leuk ook om DaanB en Dylan gezien te hebben
ennuh als er nog meer foto's zijn met mijn leuke kind in verkeerd-om jurk wil ik ze graag zien
Helaas zijn er door dat ^&*(%$-geheugenkaartje van me weer 20 foto's verloren gegaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
Leuke foto's van Myrthe d'r verjaardag! Leuk ook om DaanB en Dylan gezien te hebben
ennuh als er nog meer foto's zijn met mijn leuke kind in verkeerd-om jurk wil ik ze graag zien
Wat heb je een plaatje van een dochter, Luchtbel!quote:
dat is Githa gok ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Daan was jouw e-mail adres met 715 erin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |