Ik pakte vandaag op school m'n jas, en stond nog even op een vriendin te wachten aldaar.
Toen kwam er een klerenkast van een gozer langslopen, en duwde iedereen op zijn weg tegen de rekken aan. Als het mogelijk was met schenen of hoofd.
Dat was ook met mij zo, en inplaats van hem daarvoor weg te duwen, besloot ik hem, toen hij langs was gelopen, even een goedkeurend tikje op z'n schouders te geven á la "Ben je nu blij? Je bent er langs
![]()
"
Toen begon zich een zeer intressant eenrichtingsverkeer aan communicatie.
Vergeef me als ik een paar woordjes ben vergeten, ik heb het van vrienden die erbij stonden en mezelf proberen te perfectioneren.
quote:
So, wat doe je?!
Wat ben je homo ofzo?
Vieze kankerhomo.
Wat loop je nou kankerstoer te doen, kankermongool?
Vuile kankernicht, wat loop je nou stoer te doen?
Kanker!
Wat jezus, wat loop je nou. Met je vieze kleren.
Je stinkt kanker erg man, kijk dan naar die vieze kankerkleren, ben je arm ofzo?
Kanker mongool, wat ben jij nou voor een vuile teringhomo dan.
Check je kleren dan, ben je kankerarm vuile kankerneef.
*kijkt demontratief*
Wat doe je nou kankerstoer man?
Je stinkt man.
Ben je in de fucking 17e eeuw blijven hangen ofzo, met die kankerkleren van je, teringmongool.
kanker man, vuile kankerlijer.
tering.. Damn.. Fuck man..
*loopt weg*
*Komt terug*
En je haar what the fuck man, wat ben je fucking kanker erg hitler ofzo, ben je gewoon fucking hitler man. Ben je fucking hitler man? Wat doe je kankerstoer dan met je hitlerhaar, kanker man.
Jeeezus, kanker erg man, wat denk je nou?
Ja wat kijk je nou stoer?
Wat loop je nou kankerstoer te kijken?
Denk je dat je stoer ben ofzo.
Soo.. Kankerneef.
Hou beter je kankerbek hoor, wat denk jij?
Soo.. Wat denk jij?!
jeeezus..
Kanker man.. Soo....
*loopt weg*
Aldus deze vriendelijke jongeman.
Ik hoop dat hij ooit een vriendin krijgt, deze persoonlijkheid is warm en lief.
Even een tikkeltje serieuzer: Ik kan zelf al niet goed tegen het woord "kanker", maar deze jongen deed er alles aan om mij zoveel mogelijk te kwetsen. Een minuutje is trouwens leuk; deze gast ging bijna 4 minuten aan één stuk door.
Ik heb het idee dat er echt iets geknapt is nu bij mij, door een overvloedig aantal scheldwoorden en kleineerpogingen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar op de een of andere manier doe ik dat wel.
"Huilie!", nee, eigenlijk ben ik het gewoon spuugzat dat dit soort gasten op havo of vwo rondlopen.
edit: Omdat jullie het zo lief vroegen, zal ik even mijn kapsel laten zien. Heb trouwens geen behoefte aan foto's van mezelf, dus deze is van het internet. Zo heb ik het:
Kapsul[ Bericht 5% gewijzigd door Bot13 op 12-01-2006 22:50:04 ]